>

​​​כמבוטח באחת מפוליסות ביטוח תאונות אישיות של הראל, המשלבת כיסוי למקרה של נכות צמיתה עקב תאונה, באפשרותך לקבל פיצוי כספי, כמוגדר בתנאי הפוליסה שברשותך.​
​​​

היום מגישים תביעת תאונות אישיות בקלות וללא צורך בהדפסת טפסים
להגשת תביעה

במסגרת התהליך, תתבקש למלא טופס בקשה לפיצוי כספי ולצרף את המסמכים הרפואיים הרלוונטיים.

לפני הגשת הבקשה, אנא ודא שמצויים ברשותך המסמכים הבאים:
1. חוות דעת של רופא מומחה, המעידה על שיעור הנכות הצמיתה, ככל שקיימת ברשותך.
2. במקרה של קביעת נכות מטעם המוסד לביטוח הלאומי - יש לצרף את ההחלטה והפרוטוקול המלא מישיבת הוועדה הרפואית בדבר שיעור הנכות, ככל שקיימים ברשותך.
3. אישור רפואי מהמרפאה או מבית חולים ממועד התאונה.
4. כל המסמכים הרפואיים בגין התאונה, לרבות תוצאות בדיקות שבוצעו.
5. במקרה של תאונת דרכים - אישור משטרה.
6. צילום המחאה אישית או אישור ניהול חשבון על שם המבוטח.

הגשת בקשה באמצעות אתר האינטרנט: באפשרותך להגיש את הבקשה On-line, באמצעות התחברות לאזור המידע האישי שלך באתר הראל ובחירה באפשרות "הגשת תביעות בביטוח תאונות אישיות (תוכנית אמצע החיים)". בדרך זו תוכל להגיש את הבקשה ולהעביר אלינו את המסמכים בקלות ובמהירות.


​​הגשת בקשה באמצעות סוכן הביטוח: באפשרותך להגיש את הבקשה באמצעות סוכן הביטוח שלך, כדי שילווה אותך בתהליך ויטפל בתביעה מול הראל.


כמו כן, באפשרותך למלא את הטופס המופיע בתחתית עמוד זה, לצרף את המסמכים הרלוונטיים ולשלוח אלינו באחת הדרכים הבאות:

בפקס, למספר: 03-7348459
תוכל לוודא את הגעתו באמצעות האתר או באמצעות פנייה למוקד המענה הממוחשב העומד לרשותך 24 שעות ביממה, בטלפון: 1-700-702-870. השירות ניתן שלוש שעות לאחר שליחת הטופס. בקשות שיתקבלו לאחר השעה 15:00 יעודכנו ביום העבודה הבא.
בדואר אלקטרוני, לכתובת: tvpersonals@harel-ins.co.il
בדואר, לכתובת: רחוב אבא הלל 3, ת"ד 10952 רמת גן, מיקוד 5252202, לידי: אגף תביעות חיים, סיעוד ותאונות אישיות
במסרון, למספר: 052-3237169

אם הנך מעל גיל 67 וברצונך להגיש את תביעתך טלפונית, ניתן לפנות למוקד השירות שלנו​.​

​לאחר קבלת הטופס והמסמכים הנדרשים, תיבחן על ידינו זכאותך לכיסוי בכפוף לתנאי הפוליסה והגדרותיה.

אם זכאותך תאושר לתשלום, נעביר את סכום הביטוח לחשבון הבנק, לפי פרטי חשבון הבנק שציינת בטופס התביעה.

אם אינך זכאי לסכום הביטוח, תישלח לך הודעה מפורטת ומנומקת.

​​באפשרותך להתעדכן במצב הבקשה שלך בכל עת באמצעות:

  • סוכן הביטוח שלך
  • מוקד שירות הלקוחות של הראל, בטלפון 2735*