>

​​​​כמבוטח בפוליסת ביטוח תאונות אישיות של הראל, הנך זכאי לפיצוי כספי יומי במקרה של אי כושר עבודה כתוצאה מתאונה או מחלה. במסגרת התהליך, תתבקש למלא טופס בקשה לפיצוי כספי ולצרף מסמכים רפואיים רלוונטיים.

היום מגישים תביעת תאונות אישיות בקלות וללא צורך בהדפסת טפסים
להגשת תביעה
ככלל, אנו ממליצים לך לבדוק את זכאותך או לקבל הכוונה מסוכן הביטוח שלך טרם הגשת הבקשה, כדי שתוכל למצות את זכויותיך.
במסגרת התהליך, תתבקש למלא טופס הודעה על תאונה או מחלה ולצרף את המסמכים הבאים:
  • תעודות ואישורים רפואיים, לרבות סיכום מחלה מבית חולים / חדר מיון אם קיים
  • אישור ממקום עבודתך בו מצוינת תקופת ההיעדרות
  • תלוש שכר אחרון מלפני התאונה
  • טופס ויתור סודיות רפואית וכללית (מצורף לטופס התביעה)
  • צילום שיק עם פרטי בנק או אישור חשבון בנק

הגשת בקשה באמצעות אתר האינטרנט: באפשרותך להגיש את הבקשה On-line, באמצעות התחברות לאזור המידע האישי שלך באתר הראל ובחירה באפשרות "הגשת תביעות בביטוח תאונות אישיות (תוכנית אמצע החיים)". בדרך זו תוכל להגיש את הבקשה ולהעביר אלינו את המסמכים בקלות ובמהירות.


​​הגשת בקשה באמצעות סוכן הביטוח: באפשרותך להגיש את הבקשה באמצעות סוכן הביטוח שלך, כדי שילווה אותך בתהליך ויטפל בתביעה מול הראל.


כמו כן, באפשרותך למלא את הטופס המופיע בתחתית עמוד זה, לצרף את המסמכים הרלוונטיים ולשלוח אלינו באחת הדרכים הבאות:

בפקס, למספר: 03-7348459
תוכל לוודא את הגעתו באמצעות האתר או באמצעות פנייה למוקד המענה הממוחשב העומד לרשותך 24 שעות ביממה, בטלפון: 1-700-702-870. השירות ניתן שלוש שעות לאחר שליחת הטופס. בקשות שיתקבלו לאחר השעה 15:00 יעודכנו ביום העבודה הבא.
בדואר אלקטרוני, לכתובת: tvpersonals@harel-ins.co.il
בדואר, לכתובת: רחוב אבא הלל 3, ת"ד 10952 רמת גן, מיקוד 5252202, לידי: אגף תביעות חיים, סיעוד ותאונות אישיות
במסרון, למספר: 052-3237169

אם הנך מעל גיל 67 וברצונך להגיש את תביעתך טלפונית, ניתן לפנות למוקד השירות שלנו​.​


לאחר קבלת הטופס והמסמכים הנדרשים, תיבחן על ידינו זכאותך לכיסוי בכפוף לתנאי הפוליסה והגדרותיה.
אם זכאותך לתשלום תאושר, נעביר את סכום הביטוח לחשבון הבנק, לפי פרטי חשבון הבנק שציינת בטופס התביעה.
אם תביעתך תאושר לתקופה קצובה, ולאחריה תרצה לקבל אישור זכאות לתקופה נוספת -  אנו נבצע בדיקה מחודשת של מצבך הרפואי והתפקודי ונבחן את זכאותך בהתאם לכללים לבדיקה מחודשת של זכאות.
אם אינך זכאי לסכום הביטוח, תישלח לך הודעה מפורטת ומנומקת.

​​באפשרותך להתעדכן במצב הבקשה שלך בכל עת באמצעות:

  • סוכן הביטוח שלך
  • מוקד שירות הלקוחות של הראל, בטלפון 2735*