>

ביטוח נסיעות לחו"ל הכולל כיסוי להחזר כספי בגין ביטול נסיעה, מאפשר לך לקבל החזר כספי במקרה שהנסיעה בוטלה מסיבות רפואיות לא צפויות, כמו אשפוז בבית חולים, שלך או של בן משפחה קרוב, שיאלצו אותך לבטל את הנסיעה המתוכננת. ההחזר הינו בגין תשלומים ששילמת מראש עבור הנסיעה, או שעליך לשלמם ואינם מוחזרים לך, כגון כרטיס טיסה, הוצאות לינה ורכב שכור.

פעל בהתאם להנחיות מדריך זה לצורך הגשת בקשה לקבלת החזר כספי בגין הוצאות ביטול נסיעה.

היום מגישים תביעת חו"ל בקלות וללא צורך בהדפסת טפסים
להגשת תביעה

​ככלל, אנו ממליצים לך לבדוק את זכאותך לפיצוי כספי או לקבל הכוונה מסוכן הביטוח שלך, כדי שתוכל למצות את זכויותיך.
לפני הגשת הבקשה, ודא כי מצויים ברשותך המסמכים הבאים:

  • כרטיס טיסה וקבלה עבור תשלום על הנסיעה
  • העתק תוכנית הנסיעה (לדוגמה: במקרה של טיול מאורגן יש לצרף את תוכנית הטיול שניתנה על-ידי חברת הנסיעות)
  • אישור סוכן הנסיעות על גובה דמי הביטול, או לחלופין ההחזר שמגיע בגין הביטול (נבקש לפרט את עלויות שירותי הקרקע וכרטיס הטיסה בנפרד)
  • אישור רופא מטפל כי אינך יכול לטוס
  • דוח רפואי / סיכום אשפוז
  • במקרה שמדובר בביטול נסיעה עקב אשפוז / פטירה של בן משפחה קרוב, נבקש לצרף דוח רפואי / תעודת פטירה בה מצויינת סיבת הפטירה וכן מסמך המעיד על קרבה משפחתית

בהמשך התהליך יתכן שתתבקש להציג מסמכים נוספים.

​הגשת בקשה און ליין: באפשרותך להגיש את הבקשה ולצרף את הקבלות והמסמכים הנחוצים באמצעות המערכת למימוש זכויות On-line, בקלות ובמהירות.


להגשת הבקשה באמצעות סוכן, בדואר, בפקס, במייל או במסרון, עליך למלא את טופס התביעה המופיע בתחתית עמוד זה, לצרף אליו את כל המסמכים הנחוצים ולשלוח אלינו באחת הדרכים הבאות:

באמצעות סוכן הביטוח שלך, אשר ילווה אותך בתהליך ויטפל עבורך במקרה הביטוח מול הראל.

בדואר, לכתובת: אבא הלל 3, ת"ד 10952 רמת גן, מיקוד 5252202, לידי הראל חברה לביטוח, מחלקת מימוש זכויות ביטוח נסיעות לחו"ל

בפקס, למספר: 03-7348168.
לשירותך עומד מענה ממוחשב, הפועל 24 שעות ביממה בטלפון 1-700-702-870, בו תוכל לוודא את קבלת המסמכים במשרדינו, כעבור שלוש שעות ממועד שליחתם. מסמכים שיישלחו לאחר השעה 15:00 יעודכנו במערכת ביום העבודה הבא.

בדואר אלקטרוני, לכתובת: tvioth@harel-ins.co.il
במסרון, למספר: 052-3236508

אם הנך מעל גיל 67 וברצונך להגיש את תביעתך טלפונית, ניתן לפנות למוקד השירות שלנו​.

​לאחר קבלת הטופס והמסמכים שהתבקשו, אנו נבחן את זכאותך לכיסוי ביטוחי, בכפוף לתנאי הפוליסה ולהגדרותיה.

אם בקשתך תאושר, תזוכה בתשלום סכום הביטוח להחזר כספי בגובה ההחזר הקבוע בפוליסה לכל כיסוי ובניכוי השתתפות עצמית הקבועה בפוליסה.

הפיצוי הכספי יועבר לחשבון הבנק שלך, כפי שמצוין בטופס הבקשה.

אם בקשתך לא תאושר, תישלח אליך הודעה עם פירוט הסיבה לדחייה. זאת לאחר שיהיו בידינו מלוא המסמכים והפרטים הנדרשים לבירור החבות.

יתכן ותתבקש להמציא לחברה תיעוד נוסף מכל סוג שהוא. במקרים אלו תישלח אליך הודעה ובקשה בכתב.

באפשרותך להתעדכן במצב הבקשה שלך באמצעות אחת הדרכים הבאות:

  • באזור המידע האישי שלך
  • בפניה למוקד שירות הלקוחות של הראל, בטלפון: 2735*
  • באמצעות סוכן הביטוח שלך