>

​​​​​​​​​​​​כמבוטח בפוליסת ביטוח הנסיעות לחו"ל של הראל, באפשרותך לקבל מאתנו פיצוי בסך 155$ בגין איחור בהגעת הכבודה שלך לחו"ל. התשלום יועבר לחשבונך באמצעות כרטיס האשראי או אפליקציית bit.
אם הגעת לחו"ל אך הכבודה שלך איחרה, עליך לפעול בהתאם להנחיות הבאות כדי להגיש בקשה לקבלת פיצוי.​

היום מגישים תביעת חו"ל בקלות וללא צורך בהדפסת טפסים
להגשת תביעה
  • ​עוד לפני יציאתך לחו"ל, מומלץ להתקין את אפליקציית חו"ל של הראל, בעזרתה ניתן לקבל מידע שימושי ולבצע פעולות שונות (כמו איתור רופא ומרכז רפואי, הודעה על אשפוז ועוד) בקלות ובמהירות, מכל מקום בעולם.
  • מתוך הכרה כי במקרה של איחור כבודה יש צורך בהוצאה כספית מידית לצורך רכישת חפצים אישיים, הראל מעמידה לרשותך את האפשרות לקבל לשם כך פיצוי כספי וללא כל צורך בשליחה מוקדמת של קבלות.
    אם לאחר נחיתתך בחו"ל התברר לך כי כבודתך מאחרת להגיע, באפשרותך לקבל מהראל 155$ לטובת רכישת ביגוד בסיסי, כלי רחצה ועוד.​​​
    יש להגיש על כל מבוטח נוסף בפוליסה תביעה נפרדת בצירוף אישור חברת התעופה על איחור בהגעת כבודה וקבלות על רכישת ציוד חיוני כמו ביגוד וכלי רחצה ועוד. התביעה תטופל בהתאם לתנאי הביטוח.

לתשומת לבך:

  • כדי להגיש את הבקשה, עליך להיות מבוטח בפוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל עם כיסוי לכבודה הנמצאת בתוקף ביום איחור הכבודה.
  • הפיצוי ניתן רק בגין איחור בהגעת כבודה לחו"ל. לא ניתן לקבל פיצוי בגין איחור בהגעת הכבודה בחזרה לישראל.
  • את הבקשה לפיצוי ניתן להגיש גם לאחר חזרתך ארצה ועד תום תקופת ההתיישנות הקבועה בפוליסה.
  • בכל שאלה באפשרותך לפנות למוקד השירות למבוטחי הראל השוהים בחו"ל, הזמין עבורך 24 שעות ביממה בטלפון: 972-3-7547030.
  • יש להיכנס לאפליקציית הראל חו"ל ולבחור באפשרות להגשת בקשה לפיצוי בגין איחור בהגעת כבודה.
  • לחלופין, באפשרותך להגיש את הבקשה באמצעות המערכת להגשת בקשה לפיצוי בגין איחור בהגעת כבודה.
  • עליך למלא פרטים אישיים, להעלות את אישור חברת התעופה על האיחור בהגעת הכבודה ולמסור פרטי כרטיס אשראי.
  • בעת הגשת הבקשה יש לבחור כיצד ברצונך לקבל את התשלום מהראל: בהעברה לחשבונך באמצעות כרטיס אשראי או באמצעות אפליקציית bit.
    לתשומת לבך, בכל מקרה יש צורך להזין פרטי כרטיס אשראי לזיהוי.
  • ​עם השלמת הגשת הבקשה, יועברו לך 155$ מהראל, באמצעות כרטיס האשראי או אפליקציית bit, בהתאם לבחירתך. הודעה על ביצוע ההעברה תישלח אליך לתיבת הדואר האלקטרוני ובאמצעות מסרון לנייד.
  • במקרה של אי-בהירות בנוגע לזכאותך לכיסוי, בקשתך תטופל באופן ידני ואנו נעדכן אותך על כך בהודעה שתישלח אליך לנייד ולתיבת הדואר האלקטרוני.

באפשרותך להתעדכן במצב הבקשה שלך בכל עת בכל אחת מהדרכים הבאות:

  • מערכת בקשה לפיצוי בגין איחור בהגעת כבודה שבאפליקציית חו"ל של הראל
  • אזור המידע האישי באתר האינטרנט של הראל
  • מוקד שירות הלקוחות של הראל בטלפון: 2735*, או המוקד למבוטחים השוהים בחו"ל בטלפון: 972-3-7547030