>

​​כמבוטח בפוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל הכוללת כיסוי מפני אובדן מטען, באפשרותך לקבל פיצוי כספי במקרה של אובדן או גניבה של ציוד אישי שנלווה אליך במהלך השהות בחו"ל, כמו: מזוודה, מצלמה, מסמכים ועוד.

פעל בהתאם להנחיות מדריך זה להגשת בקשה לפיצוי כספי בגין אובדן כבודה בחו"ל.​

מעלים הילוך ומקבלים עד 40% הנחה בביטוח הרכב
לקבלת הצעה

​ככלל, אנו ממליצים לך לבדוק את זכאותך לפיצוי כספי או לקבל הכוונה מסוכן הביטוח שלך, כדי שתוכל למצות את זכויותיך.

במקרים בהם המטען אבד או נגנב בחו"ל, עליך לדווח על כך למשטרה ולקבל מהם אישור דיווח.
במידה והמטען אבד תחת אחריות חברת התעופה, עליך לבקש מחברת התעופה מכתב תגובה למקרה.
 
לפני הגשת הבקשה, ודא כי מצויים ברשותך המסמכים הבאים:
  • דוח משטרה ממקום ומזמן האירוע או תגובת חברת התעופה
  • רשימת פריטים שאבדו / נגנבו: ברשימה ציין מה הפריט, מתי נקנה וכמה עלה (רצוי לצרף קבלות רכישה, אם יש)
  • קבלות עבור שחזור המסמכים, לדוגמה: תשלום עבור הנפקת דרכון חדש
  • אם היה איחור בהגעת הכבודה ורכשת ציוד חיוני - נא לצרף קבלות רכישה

יתכן ותתבקש להציג מסמכים נוספים בהמשך.

​הגשת בקשה און ליין: באפשרותך להגיש את הבקשה ולצרף את הקבלות והמסמכים הנחוצים באמצעות המערכת למימוש זכויות On-line, בקלות ובמהירות.


להגשת הבקשה באמצעות סוכן, בדואר, בפקס, במייל או במסרון, עליך למלא את טופס התביעה המופיע בתחתית עמוד זה, לצרף אליו את כל המסמכים הנחוצים ולשלוח אלינו באחת הדרכים הבאות:

באמצעות סוכן הביטוח שלך, אשר ילווה אותך בתהליך ויטפל עבורך במקרה הביטוח מול הראל.

בדואר, לכתובת: אבא הלל 3, ת"ד 10952 רמת גן, מיקוד 5252202, לידי הראל חברה לביטוח, מחלקת מימוש זכויות ביטוח נסיעות לחו"ל

בפקס, למספר: 03-7348168.
לשירותך עומד מענה ממוחשב, הפועל 24 שעות ביממה בטלפון 1-700-702-870, בו תוכל לוודא את קבלת המסמכים במשרדינו, כעבור שלוש שעות ממועד שליחתם. מסמכים שיישלחו לאחר השעה 15:00 יעודכנו במערכת ביום העבודה הבא.

בדואר אלקטרוני, לכתובת: tvioth@harel-ins.co.il
במסרון, למספר: 052-3236508

אם הנך מעל גיל 67 וברצונך להגיש את תביעתך טלפונית, ניתן לפנות למוקד השירות שלנו​.

​לאחר קבלת הטופס והמסמכים שהתבקשו, אנו נבחן את זכאותך לכיסוי ביטוחי, בכפוף לתנאי הפוליסה ולהגדרותיה.

אם בקשתך תאושר, תזוכה בתשלום סכום הביטוח להחזר כספי בגובה ההחזר הקבוע בפוליסה לכל כיסוי ובניכוי השתתפות עצמית הקבועה בפוליסה.

הפיצוי הכספי יועבר לחשבון הבנק שלך, כפי שמצוין בטופס הבקשה.

אם בקשתך לא תאושר, תישלח אליך הודעה עם פירוט הסיבה לדחייה. זאת לאחר שיהיו בידינו מלוא המסמכים והפרטים הנדרשים לבירור החבות.

יתכן ותתבקש להמציא לחברה תיעוד נוסף מכל סוג שהוא. במקרים אלו תישלח אליך הודעה ובקשה בכתב.

באפשרותך להתעדכן במצב הבקשה שלך באמצעות אחת הדרכים הבאות:

  • באזור המידע האישי שלך
  • בפניה למוקד שירות הלקוחות של הראל, בטלפון: 2735*
  • באמצעות סוכן הביטוח שלך