>

כמבוטח באחת מפוליסות ביטוח נסיעות חו"ל הכוללת כיסוי לאשפוז חירום בבתי חולים בחו"ל, באפשרותך לפנות לקבלת טיפול רפואי בבית חולים בחו"ל ולקבל בגינו החזר כספי לאחר חזרתך לארץ. כיסוי זה ניתן עבור אשפוז במקרי חירום בלבד.

פעל בהתאם להנחיות מדריך זה לצורך הגשת בקשה להחזר כספי.

היום מגישים תביעת חו"ל בקלות וללא צורך בהדפסת טפסים
להגשת תביעה

במידה ואושפזת בבית חולים בחו"ל, יש ליידע את מוקד החירום שלנו בהקדם האפשרי, בטלפון: 03-7547030, על-מנת לקבל הנחיות להמשך הטיפול. המוקד פעיל 24 שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע.

בשיחת הטלפון למוקד תתבקש למסור את השם, מספר הזהות ומספר הפוליסה של המבוטח ולציין גם את השם ומספר הטלפון / הפקס של בית החולים, על-מנת שנוכל ליצור קשר עם בית החולים למתן התחייבות כספית לתשלום הוצאות האשפוז.

עם קבלת ההודעה על האשפוז בחו"ל, אנו נפנה למרכז הרפואי בחו"ל, נבקש לקבל דוח רפואי ועם קבלתו נעביר לו התחייבות כספית מתאימה ונסדיר ישירות מולו את התשלום לאחר השחרור מאשפוז, הכל בכפוף לתנאי הפוליסה ולחריגיה.

במידה ולא ניתן יהיה להתחייב ישירות למרכז הרפואי בחו"ל למימון הוצאות האשפוז, יהיה עליך לשלם בעצמך עבור האשפוז ולהגיש בקשה להחזר הוצאות.​

להגשת בקשה להחזר הוצאות, עליך למלא טופס בקשה להחזר הוצאות רפואיות, הכולל ויתור על סודיות רפואית, ולצרף אליו את המסמכים הבאים:

  • דוח אשפוז מפורט מבית החולים בחו"ל, הכולל את הסיבה לפנייה, פירוט מהלך המחלה ואבחנת הרופא
  • חשבון אשפוז וקבלות על תשלום
  • במידה והחשבון לא שולם על-ידך, חובה לציין זאת
  • העתק פוליסה

במקרה בו לא יהיה די בחומר הרפואי בכדי לקבוע את אחריותנו למקרה, יהיה עלינו לעיין בחומר רפואי נוסף בטרם אישור הבקשה (לדוגמה: תיקך הרפואי בקופת החולים או דוח אשפוז מפורט מבית החולים בחו"ל). מטרת הבדיקה היא לוודא כי האשפוז אינו נובע ממצב בריאות לקוי שהיה קיים עוד טרם הצטרפותך לביטוח. במקרה כזה אנו נפנה לקבלת תיקיך הרפואיים ואף נישא בהוצאות הכרוכות בכך, ונשלח לבית החולים הודעה כי אנו עושים כן.

​הגשת בקשה און ליין: באפשרותך להגיש את הבקשה ולצרף את הקבלות והמסמכים הנחוצים באמצעות המערכת למימוש זכויות On-line, בקלות ובמהירות.


להגשת הבקשה באמצעות סוכן, בדואר, בפקס, במייל או במסרון, עליך למלא את טופס התביעה המופיע בתחתית עמוד זה, לצרף אליו את כל המסמכים הנחוצים ולשלוח אלינו באחת הדרכים הבאות:

באמצעות סוכן הביטוח שלך, אשר ילווה אותך בתהליך ויטפל עבורך במקרה הביטוח מול הראל.

בדואר, לכתובת: אבא הלל 3, ת"ד 10952 רמת גן, מיקוד 5252202, לידי הראל חברה לביטוח, מחלקת מימוש זכויות ביטוח נסיעות לחו"ל

בפקס, למספר: 03-7348168.
לשירותך עומד מענה ממוחשב, הפועל 24 שעות ביממה בטלפון 1-700-702-870, בו תוכל לוודא את קבלת המסמכים במשרדינו, כעבור שלוש שעות ממועד שליחתם. מסמכים שיישלחו לאחר השעה 15:00 יעודכנו במערכת ביום העבודה הבא.

בדואר אלקטרוני, לכתובת: tvioth@harel-ins.co.il
במסרון, למספר: 052-3236508

אם הנך מעל גיל 67 וברצונך להגיש את תביעתך טלפונית, ניתן לפנות למוקד השירות שלנו​.

​לאחר קבלת הטופס והמסמכים שהתבקשו, אנו נבחן את זכאותך לכיסוי ביטוחי, בכפוף לתנאי הפוליסה ולהגדרותיה.

אם בקשתך תאושר, תזוכה בתשלום סכום הביטוח להחזר כספי בגובה ההחזר הקבוע בפוליסה לכל כיסוי ובניכוי השתתפות עצמית הקבועה בפוליסה.

הפיצוי הכספי יועבר לחשבון הבנק שלך, כפי שמצוין בטופס הבקשה.

אם בקשתך לא תאושר, תישלח אליך הודעה עם פירוט הסיבה לדחייה. זאת לאחר שיהיו בידינו מלוא המסמכים והפרטים הנדרשים לבירור החבות.

יתכן ותתבקש להמציא לחברה תיעוד נוסף מכל סוג שהוא. במקרים אלו תישלח אליך הודעה ובקשה בכתב.

באפשרותך להתעדכן במצב הבקשה שלך באמצעות אחת הדרכים הבאות:

  • באזור המידע האישי שלך
  • בפניה למוקד שירות הלקוחות של הראל, בטלפון: 2735*
  • באמצעות סוכן הביטוח שלך