רפואה משלימה רפואה אלטרנטיבית

​​כמבוטח באחת מפוליסות ביטוח הבריאות הפרטיות של הראל, הכוללת כיסוי לשירותי רפואה משלימה, באפשרותך לפנות לקבל טיפולי רפואה משלימה, בהתאם לכיסוי המוגדר בפוליסה שלך לשירות זה:

  • פניה לספק השירות שהוגדר בפוליסה שברשותך (בכפוף לתשלום דמי השתתפות עצמית).
  • פניה למטפלים בתחום הרפואה המשלימה ולקבל בגינם החזר כספי.

גם בהגשת תביעות בביטוח הרפואי עוברים ל- on-line. פשוט יותר, זמין יותר, מהיר יותר.
להגשת תביעה

פניה לספק השירות שהגודר בפוליסה שברשותך:

  • יש לבדוק בחוברת הפוליסה שלך, בפרק העוסק בכיסוי לרפואה משלימה, מי ספק השירות שנמצא בהסכם עם הראל.
  • יש לפנות לספק השירות ישירות לתיאום וקבלת השירות.
  • השירות יינתן במחיר דמי השתתפות עצמית שישולמו על ידך למטפל.
  • אין צורך למלא טופס תביעה ולשלוח להראל דבר.
ספקי השירות שנמצאים בהסכם עם הראל:

פניה למטפלים בתחום הרפואה המשלימה ולקבל בגינם החזר כספי​:​

  • ​​יש לבדוק בחוברת הפוליסה ​שברשותך שקיים כיסוי ושאינו באמצעות ספק שירות שבהסדר. בנוסף, יש לוודא כי מצויים ברשותך המסמכים הבאים:
  • המלצת רופא.
  • קבלות בגין תשלום עבור הטיפולים שביצעת.

אנו ממלצים להשתמש במערכת הגשת תביעות באתר הראל. בדרך זו תוכל לשלוח לנו את המסמכים הנדרשים בקלות ובמהירות.​
לחלופין, באפשרותך למלא את טופס התביעה, לצרף אליו את כל המסמכים בהתאם להנחייה בטופס ולשלוח אותם אלינו באחת הדרכים הבאות:

באמצעות סוכן הביטוח שלך, אשר ילווה אותך בתהליך.  לבדיקת פרטי הסוכן שלך היכנס לאזור המידע האישי

בדואר אלקטרוני, לכתובת: tvbriut@harel-ins.co.il

בפקס, למספר: 03-7348166

בדואר, לכתובת: רחוב אבא הלל 3, ת"ד 1951 רמת גן, מיקוד 5211802, לידי הראל חברה לביטוח, אגף תביעות בריאות

תוכל לוודא את הגעת הבקשה שנשלחה בדואר אלקטרוני או פקס באמצעות המערכת לבדיקת קבלת מסמכים שבאתר, או באמצעות פנייה למענה קולי ממוחשב הפעיל 24 שעות ביממה, במספר: 1-700-70-28-70.

השירות ניתן שלוש שעות ממועד שליחת המסמכים. מסמכים שנשלחו לאחר השעה 15:00 יעודכנו במערכת ביום העבודה הבא.
במסרון, למספר 052-3235121​

מה קורה בהמשך?

עם הגעת המסמכים לחברתנו, אנו נעדכן אותך באופן שוטף בהתפתחויות הטיפול בבקשתך, באמצעות מסרונים לטלפון הנייד שלך או בהודעה לכתובת הדואר האלקטרוני שלך (כפי שעדכנת בעת פתיחת הבקשה). 

תשובתנו לבקשה תישלח אליך עד 30 ימים ממועד קבלת כל המסמכים המבוקשים.

באפשרותך להתעדכן במצב הבקשה שלך באמצעות אחת הדרכים הבאות:​

  • באזור המידע האישי​ שלך
  • באמצעות סוכן הביטוח שלך​
  • בפניה למוקד שירות הלקוחות של הראל, בטלפון: 2735*