​​​כמבוטח באחת מפוליסות ביטוח הבריאות של הראל, הכוללת כיסוי בגין התייעצות, באפשרותך לפנות לייעוץ עם כל רופא מומחה במקרה של בעיה רפואית פעילה, למעט רופא משפחה, ולקבל החזר כספי בגין הייעוץ, בכפוף לתנאי הפוליסה שברשותך.

מומלץ להגיש תביעה להחזר כספי מהביטוח המשלים של קופת החולים בה הנך חבר.​

גם בהגשת תביעות בביטוח הרפואי עוברים ל- on-line. פשוט יותר, זמין יותר, מהיר יותר.
להגשת תביעה

יש לוודא כי מצויים ברשותך המסמכים הבאים:​

  • מכתב סיכום מחלה מהרופא המומחה
  • קבלות בגין התשלום עבור ייעוץ של רופא מומחה בנוגע למחלה

אנו ממליצים להשתמש במערכת הגשת תביעות באתר הראל. בדרך זו תוכל לשלוח לנו את המסמכים הנדרשים בקלות ובמהירות.

לחלופין, באפשרותך למלא את טופס התביעה, לצרף אליו את כל המסמכים בהתאם להנחייה בטופס
ולשלוח אותם אלינו באחת הדרכים הבאות:

באמצעות סוכן הביטוח שלך, אשר ילווה אותך בתהליך.  לבדיקת פרטי הסוכן שלך היכנס לאזור המידע האישי

בדואר אלקטרוני, לכתובת: tvbriut@harel-ins.co.il

בפקס, למספר: 03-7348166

בדואר, לכתובת: רחוב אבא הלל 3, ת"ד 1951 רמת גן, מיקוד 5211802, לידי הראל חברה לביטוח, אגף תביעות בריאות

במסרון, למספר 052-3235121

תוכל לוודא את הגעת הבקשה שנשלחה בדואר אלקטרוני או פקס באמצעות המערכת לבדיקת קבלת מסמכים שבאתר, או באמצעות פנייה למענה קולי ממוחשב הפעיל 24 שעות ביממה, במספר: 1-700-70-28-70.

השירות ניתן שלוש שעות ממועד שליחת המסמכים. מסמכים שנשלחו לאחר השעה 15:00 יעודכנו במערכת ביום העבודה הבא.​

עם הגעת המסמכים לחברתנו, אנו נעדכן אותך באופן שוטף בהתפתחויות הטיפול בבקשתך, באמצעות מסרונים לטלפון הנייד שלך או בהודעה לכתובת הדואר האלקטרוני שלך (כפי שעדכנת בעת פתיחת הבקשה). 

תשובתנו לבקשה תישלח אליך עד 30 ימים ממועד קבלת כל המסמכים המבוקשים.

באפשרותך להתעדכן במצב הבקשה שלך באמצעות אחת הדרכים הבאות:

  • באזור ה​מידע האישי שלך
  • באמצעות סוכן הביטוח שלך​
  • בפניה למוקד שירות הלקוחות של הראל, בטלפון: 2735*