כמבוטח בפוליסת ביטוח משכנתא של הראל, הכוללת כיסוי לשירות תיקונים לנזקי מים וצנרת באמצעות שרברב מטעם הראל, באפשרותך לפנות למוקד ספק השירות לצורך הזמנת איש מקצוע לתיקון נזקים בצנרת ונזקים שנגרמו כתוצאה ממים או מנוזלים אחרים, בכפוף לתנאי הפוליסה שלך.​​

​השירות כולל טיפול בנזקי מים ונוזלים אחרים, תקלות אינסטלציה, תקלות במערכת החשמל, פתיחת דלתות נעולות, תיקון נזקי מים כתוצאה מאיטום לקוי ועוד.

ככלל, אנו ממליצים לך לפנות לסוכן הביטוח שלך שיבדוק את זכאותך ויסייע לך באיתור ספק השירות המופיע בפוליסה שברשותך. באפשרותך לאתר את ספק השירות בפוליסה שבבעלותך או באמצעות פנייה לשירות הלקוחות של הראל, בטלפון: 2735* .

ספקי שירות לתיקון נזקי מים וצנרת:​

מוקד ש.כ.ל - שירותי חירום לבית ולמשפחה מבית שגריר, פועל 24 שעות ביממה בטלפון: *8888 (03-5578888)


מוקד ש.ח.ר – תיקון נזקי מים ונוזלים אחרים זמין לרשותך בטלפון: 5420* (03-5769238)