​​​​​באפשרותך לשנות את אמצעי התשלום עבור פוליסת ביטוח התאונות האישיות שברשותך בכל עת.

ניתן לבצע את התשלום באמצעות כרטיס אשראי או הוראת קבע. כחלק מתהליך הבקשה, תתבקש למלא את הטופס הרלוונטי עבורך, בהתאם לאופן התשלום שבחרת, ולהעביר לטיפולנו.

פעל בהתאם להנחיות מדריך זה לצורך עדכון אמצעי תשלום עבור פוליסות ביטוח תאונות אישיות בהראל.

רוצה לחסוך זמן? הגש תביעת ביטוח תאונות אישיות (אמצע החיים) on-line
להגשת תביעה

באפשרותך לעדכן בכל עת את פרטי כרטיס האשראי או הוראת הקבע באמצעותם הנך משלם על פוליסת ביטוח התאונות האישיות שברשותך. 

להגשת הבקשה בחר אמצעי תשלום: כרטיס אשראי או הוראת קבע, מלא את הטופס הרלוונטי עבור בחירתך והעבר לטיפולנו באמצעות סוכן הביטוח שלך או ישירות אלינו למוקד התפעול של הראל.

​באפשרותך להעביר אלינו את הטופס באחת הדרכים הבאות:

באמצעות סוכן הביטוח שלך: אשר ילווה אותך בתהליך ויטפל בבקשתך מול הראל.

בדואר אלקטרוני, לכתובת: polisotbs@harel-ins.co.il

בפקס, למספר: 03-7348178.
תוכל לוודא את הגעתו באמצעות האתר או באמצעות פנייה למוקד המענה הממוחשב העומד לרשותך 24 שעות ביממה, בטלפון: 1-700-702-870.
השירות ניתן שלוש שעות לאחר שליחת הטופס. בקשות שיתקבלו לאחר השעה 15:00 יעודכנו ביום העבודה הבא.

בדואר, לכתובת: דרך אבא הלל 3, ת"ד 1951, רמת גן, מיקוד 5211802, לידי אגף ביטוח בריאות.

אנו נעדכן אותך בנוגע להתקדמות הטיפול בבקשתך באמצעות סוכן הביטוח שלך ו/או באמצעות מכתב שיישלח לביתך בדואר.

​​באפשרותך להתעדכן במצב הבקשה שלך בכל עת באמצעות:

  • סוכן הביטוח שלך
  • מוקד שירות הלקוחות של הראל, בטלפון 2735*

עצמאים, איך שלא תסתכלו על זה, אתם מרוויחים: הפקידו לקרן הפנסיה עד לסוף 2019 ותיהנו מהטבת מס

לפרטים נוספים ולהפקדה