• ניהול צוות טלפוני במוקד הבריאות/הפנסיה.
  • הנחיות ומקצוע צוות של כ 15-18 נציגים
  • הובלת צוות למתן שירות מצוין ועמידה ביעדים כמותיים ואיכותיים כאחד.
  • מתן שירות ואחריות על שביעות רצון לקוחות פנימיים וחיצוניים כאחד.
  • חניכת הנציגים ומתן כלים להטמעת מיומנויות השירות.
  • מדידה ותגמול לנציגים בתחומי השירות והמכירה.
  • ביצוע הקשבות, משובים ומתן ביקורת על איכות העבודה של הנציגים.
  • העברת הדרכות מקצועיות באופן שוטף.
  • ביצוע שיחות מנהל.
  • ניתוח נתונים, תחקור והסקת מסקנות בהתאם

​משרה מלאה.

ימים א'-ה', 8.5 שעות ביום + שעות נוספות כנדרש

  • ניסיון ניהולי במוקד שירות טלפוני בארגון - חובה.
  • ניסיון ניהולי במוקד שירות טלפוני בארגון גדול – יתרון משמעותי.
  • היכרות עם עולם הביטוח – יתרון 
  • היכרות עם תחום הבריאות – יתרון 
  • תואר ראשון – יתרון משמעותי 
  • יחסי אנוש מצוינים, יכולת הנעה, ראיה מרחבית, כריזמה, ראיה מערכתית.
  • מיומנויות הדרכה ויכולת עמידה מול קהל

​הראל חברה לביטוח, פתח תקווה

​קורות חיים בצירוף מספר משרה ניתן לשלוח לכתובת דוא"ל: ​redmatch_harel@harel-ins.co.il

לידיעתכם,

  • קובץ קורות חיים שישלח ללא ציון מספר המשרה - לא יקלט
  • משלוח קורות חיים בקישור זה יחשב כהסכמה להעברתם לחברת ג'ובינג לצורך תחילת תהליך הגיוס עבור חברת הראל