הינך משתמש בדפדפן שמוגדר לחסום Javascript. ללא Javascript לא תוכל להשתמש ולנווט באתר בצורה תקינה. אנא בטל את החסימה בהגדרות הדפדפן.
אנו בהראל מאמינים שהגורם האנושי הוא הנכס החשוב ביותר שיש לנו ולכן אנו דוגלים בהשקעה בהתפתחות האישית והמקצועית של כלל העובדים ובאפשרויות קידום רבות ומגוונות, במערכי הדרכה והכשרה מקיפים, ובמדיניות פרט ורווחה עשירה.
לפניך רשימת המשרות המלאה במגוון תפקידים: נציגי שירות, כלכלנים, חתמים, עורכי-דין ועוד.
אנא ציין מספר משרה על מנת שנוכל לעיין בקורות החיים שלך.
אנו מזמינים אותך להצטרף למשפחת הראל!
גיוס לקוחות, ארגונים ומעסיקים חדשים ניהול התיק הפנסיוני של הלקוח על כל היבטיו הרחבת פעילות התיק הקיימת ,מכירה ושרות ללקוחות קיימים מתן מענה מקצועי בתחומי הביטוח ומוצרי חסכון ארוך טווח קיום פגישות פרונטאליות למטרות שירות ומכירה עבודת שטח עצמאית באווירה תחרותית עבודה תחת יעדים אינטנסיביים תיאום פגישות על ידי מערך תומך המשולב בתיאום פגישות עצמאי. התפקיד כולל רכב צמוד ותנאים מעולים למתאימים
מתן שרות לקהל יועצי ההשקעות בבנקים שיחות יוצאות – שיחות טלפון מקצועיות מול יועצי השקעות בבנקים, סקירות מקצועיות והצגת פתרונות השקעה שיחות נכנסות – מתן מענה מקצועי לשאלות של יועצים, שירות מתן ציטוטים לקניה ומכירה של תעודות סל. קידום מוצרי הבית אפשרות להתמחות בשיווק השקעות
מנהלי/ות לקוחות בעלי/ות רישיון שיווק השקעות/ ניהול תיקים - חובה. ניהול שימור גיוס לקוחות מנוהלים. קשר ישיר עם הלקוחות המנוהלים בהתאם לתוכנית השירות של החברה. ביצוע פרויקטים בתחום הלקוחות העסקיים. פנייה ללקוחות פוטנציאליים. העמקת השקעת הלקוחות וגיוס לקוחות חדשים.
יישוב תביעות שיבוב רכב ורכוש ותביעות צד ג' ניהול משא ומתן מעקב אחר תביעות שיבוב ותביעות צד ג' ממשק מול גורמים שונים במחלקה ובחברה, וכן מול גורמים חיצוניים
מתן שירות לסוכנים ומפקחים תפעול פוליסות : הקמה, ביצוע שינויים בפוליסות קיימות, טיפול בגבייה, תלונות לקוח
שיחות טלפוניות למטרות יעוץ, שימור שירות ומכירה באופן ישיר ויזום מול לקוחות החברה בתחום ביטוח חיים ופנסי עבודת ממשקים עם גורמים בתוך ומחוץ לארגון ניהול משא ומתן וטיפול בהתנגדויות וסגירת מעגל טיפול בלקוח
מענה ללקוחות החברה בתחום ביטוחי בריאות/ פנסיה מענה בנושאי שירות בלבד (ללא מכירה) רכישת ידע מקצועי בתחום הליבה של "הראל" תנאי רווחה מפנקים קליטה כעובדי חברה מהיום הראשון מגוון אופציות קידום
שיווק טלפוני של מוצרי הראל פיננסים ותיאום פגישות ללקוחות עם המשווקים הפיננסים של החברה אופציה למסלול התמחות והוצאת רישיון+ מגוון מסלולי קידום אופציונליים
טיפול בתביעות ביטוח חיים לסוגיהן השונים: אובדן כושר עבודה, נכות, מחלות קשות וביטוח חיים ניהול התביעות בכל המישורים לרבותבדיקת מקרה ביטוח - האם עונה לתנאי הפוליסה עבודה מול רופאים, חוקרים, איסוף מידע רפואי וניסוח החלטות עבודה מול מחלקת חיתום קבלת קהל טלפונית ופרונטאלית
גיוס, מכירה ושיווק ללקוחות פרטיים ופלטינום קיום פגישות עם לקוחות אשר תואמו על ידי הממ"ט ביצוע אפיון והתאמת המוצר ללקוח התאמת המוצרים הנכונים ביותר ללקוח תוך בחינת אלמנטים -מקצועיים ליווי הלקוח עד לסיום פתיחת תיק ההשקעות וקישור למנהל הלקוחות שלו השתתפות בכנסים, גיוס לקוחות ויצירת לידים אישיים עבודה דינאמית ומאוד מגוונת המשרה הינה בהראל פיננסים, חברת הבת של הראל ביטוח
ניהול צוות במוקד הבריאות/חא"ט הנחיות ומקצוע צוות של 15-20 נציגים הובלת צוות למתן שירות מצוין ועמידה ביעדים כמותיים ואיכותיים כאחד מתן שירות ואחריות על שביעות רצון לקוחות פנימיים וחיצוניים כאחד חניכת הנציגים ומתן כלים להטמעת מיומנויות השירות מדידה ותגמול לנציגים בתחומי השירות ביצוע הקשבות, משובים , בקרות והעברת פידבק על איכות העבודה של הנציגים ביצוע שיחות מנהל ניתוח נתונים, תחקור והסקת מסקנות בהתאם
בטיפול בתחומי אובדנים, גניבות, ציוד מכני והנדסי, משאיות ונגררים, אוטובוסים ופוליסות לא תקינות ניהול התביעה תוך בדיקה, אימות נתונים וכיסוי ביטוחי עמידה בהוראות הרגולציה וזמני טיפול קיום ממשקי עבודה פנים וחוץ ארגוניים מתן מענה מקצועי לסוכנים ולקוחות החברה
מתן מענה והכוונה ללקוחות המעוניינים להצטרף למוצרי חסכון ארוך טווח סגירת מעגל טיפול ניתוב הפנייה במידת הצורך לגורם הרלוונטי שמטפל
ביצוע משימות חיתום בתורי עבודה צוותים לצד קבלת עבודת חיתום עצמאית מענה מקצועי ואדיב לנציגי שירות/סוכנויות/לקוחות ישירים גמישות ויכולת עבודה בהספקי עבודה משתנים
פניה יזומה למבוטחים קבלת מסמכים ממבוטחים לגבי הנזק התאונתי בדיקת חסרים וטיפול במסמכי המבוטח מענה טלפוני וטיפול בפניות המבוטחים בדיקת הכיסויים הביטוחיים ניהול מו"מ מול נפגעי/ות ישירים, אישור או דחיה וביצוע התשלום
קליטת בקשות למשיכת כספי נפטר בערוצים השונים, תיעוד שלהן וטיפול בהן קליטת בקשות לבירור זכאויות לכספי נפטר בערוצים השונים, תיעוד שלהן וטיפול בהן הצפת בעיות ומגמות העולות מהטיפול בפניות ביצוע תהליך סיווג מוטבים בפנסיה ובגמל
ניהול יומני מנהלים ניהול שוטף של המשרד כולל סידור חדרי ישיבות, אירוח ביקורים חשובים וכדו' הזמנת ציוד משרדי, הזמנת כיבוד וכד' עבודה מול מחלקת רווחה, משאבי אנוש ולוגיסטיקה
מתן שירות לסוכנים ולקוחות תפעול פוליסות : הפקה , ביצוע שינויים בפוליסות קיימות, טיפול בגבייה, טיפול בתלונות
טיפול בתביעות גוף שנגרמו עקב תאונת דרכים, תביעות עם סיכון לנכות עבודה מול באי כח תובעים מתן הנחיות בתיקים לעו"ד חיצוניים
מתן שירות ומענה למפקחי היחידה ותיווך בינם לבין המחלקות השונות עזר למזכירות היחידה בפעולות שיווק הנעת מבצעים מחוזיים בשיתוף הנהלת המחוז
מתן מענה לצרכי המפקחים בתחום התפעול והשירות עבודה מול מפקחי יחידה עזרה בפעילותם השוטפת מול צוותי השירות השונים בחברה עזרה באירועי סוכנים, עזרה בניהול שוטף של היחידה
ביצוע הערכות שווי כלכליות למניות בישראל בחינת דירוגי אגרות החוב של החברות השונות ניתוח הנפקות חדשות הצגת העבודות למנהלי ההשקעות ומנהלי התיקים קשר ישיר ורציף עם החברות המסוקרות
אחראית על ניהול יומן וטלפונים עבור מנהל החטיבה, סמנכלים ומנהלים נוספים בחטיבה, קביעת פגישות לכל המנהלים ביצוע עבודות מזכירות, כמו תיוקים, שליחת פקסים, סריקה, צילומים, כריכות, פרויקטים וממשקים מול יחידות מטה אחרות ומול הנהלה בכירה לפי צרכים מזדמנים הזמנת ציוד, ניהול קופה קטנה , חלוקת דואר, תיוקים של חשבוניות עריכת מסיבות וימי גיבוש, ישיבות, הכנת שיקים לאירועים, טיפול בהרשאות לעובדי החברה
טיפול בתביעות רכוש וחבויות רכוש בפוליסות מגוונות: פול' בתי עסק, צד שלישי, חבות מוצר, אחמ"ק, עבודות קבלניות וכו' ניהול כל היבטי התביעה: בדיקת כיסוי ביטוחי בתיקים מורכבים, ידע רב בכל פוליסות חבויות כול מפרטי יועצים ופוליסות של מבטחי משנה ניסוח מכתבי עמדה למבוטחים מינוי וניהול שמאים, מומחים ועורכי דין מו"מ מול ב"כ תובעים ממשק עבודה מול ביטוח משנה/ סוכנים /יועצי ביטוח
אחריות לבקרת תהליכי סילוק תביעות ממוכנים, ביצוע מעקב, מדידה ואיסוף נתונים, ניתוח נתונים עבודה מרובה מול אקסל ממשק מול גורמים רבים פנים וחוץ ארגוניים
ניהול צוות במוקד הנחיות ומקצוע צוות של 15-20 נציגים. הובלת צוות למתן שירות מצוין ועמידה ביעדים כמותיים ואיכותיים כאחד. מתן שירות ואחריות על שביעות רצון לקוחות פנימיים וחיצוניים כאחד. חניכת הנציגים ומתן כלים להטמעת מיומנויות השירות. מדידה ותגמול לנציגים בתחומי השירות . ביצוע הקשבות, משובים , בקרות והעברת פידבק על איכות העבודה של הנציגים. ביצוע שיחות מנהל. ניתוח נתונים, תחקור והסקת מסקנות בהתאם.
שיחות יזומות למבוטחי הראל לטובת שימור והמשכיות ביטוחי הבריאות(לקוחות הפונים לחברה ומעוניינים לבטל את הביטוח).
הפקת פוליסות בעברית ובאנגלית, הדפסות, מזכירות, אדמיניסטרציה ודאגה לצרכי המשרד ותפקודו.
בדיקת הסכמי מימון ומסמכי בטחונות בארץ ובחו"ל טרום ביצוע עסקה העמדת אשראי, חישובי ריביות ועמלות תפעול שוטף של האשראי ומעקב אחר גבייתו גורם מקשר בין הלווה לחשבות השקעות טיפול בהלוואות מורכבות, אשראי בסינדיקציה מול בנקים וגורמי מימון בארץ ובחו"ל
מיפוי וניתוח סיכונים בתחום ה-IT ביצוע ביקורות בתחום מערכות מידע איסוף וניתוח נתונים, תהליכים ומערכות כתיבת דו"ח מסכם
טיפול בתביעות רכוש בתחום הדירות- בדיקת התאמת הדרישה לפוליסה הוצאת תכתובות ודיווחים למבוטח או לסוכן מעקב על תיקים וקידומם ניהול משא ומתן עם באי כוח, מבוטחים, סוכנים ותובעים.
ייזום פעולות להגדלת לקוחות החברה בתחום קופות הגמל , קרנות ההשתלמות וקרן הפנסיה ניהול ופיתוח הקשר מול היועצים הפנסיונים ויועצי ההשקעות ועם האגף הפנסיוני בבנק , באמצעות פגישות פרונטאליות ושיחות טלפוניות מתן מענה ושירות מקצועי בתחום החיסכון ארוך הטווח . שיווק וקידום מכירת מוצרים פנסיוניים של חברת הראל עבודת שטח עצמאית עבודה תחת יעדים
ביצוע בקרות על תהליכי תפעול, מערכות מיכון ותהליכים דיגיטליים ניתוח נתונים שונים לצורך איתור חריגות ניתוח תהליכי עבודה ביצוע מישוב לגורמים רלוונטיים ויצירת תהליכי בקרה מתאימים
ניהול יומן של מנהל האגף, מענה לשיחות הקמה, מעקב, בדיקות התאמה של הסכמי הסוכנים בחברה ניהול שליחת מכתבי חוב לסוכנים טיפול ברישום וביטול שעבודים הכנת מסמכים משפטיים אחריות לסריקה ודימות מסמכים משפטיים אחריות על דימות מסמכים משפטיים טיפול בהמחאות זכות
ניהול עובדים בתחום ההפקה והחיתום והובלת היחידה לעמידה ביעדים אחריות על הפקת פוליסות ביטוח חיים/בריאות/אלמנטרי אחריות על עמידה ביעדי הפקה של כלל החברה אחריות על תחום ממשק חיתום מול הראל אחריות על הכנת תיק לקוח לחיתום מול הראל מתן שירותים למנהלים ולממשקי הפנים בחברה בחינת תהליכי העבודה לטובת שיפור והתייעלות
עיבוד נתונים ומידע המשמשים כלי תומך החלטה בניהול סיכוני שוק (בכלל זה ניהול נכסים והתחייבויות ALM). אחריות לחישובי סולבנסי 2 בגין סיכוני שוק בתיקי ההשקעות. הכנת דיווחים תקופתיים לוועדות השקעה ולדוחות הכספיים. כתיבת דוחות ניהול סיכונים וניירות מחקריים רלבנטיים בתחום.
ניהול יומנים מענה טלפוני הדפסות תיוקים דאגה לתפעול המשרד ותפקודו
מענה טלפוני הדפסות תיוקים שליחויות בבניין ארגון חדר ישיבות ניהול יומנים ולוחות זמנים
מזכיר/ת מחלקה משפטית מענה טלפוני ניהול יומנים הדפסות תיוקים
אחריות לעמידה ביעדים ואיזון עומסים במוקד ניהול המשמרת ותפעול השוטף של המוקד מתן מענה לצרכי נציגים אל מול דרישות המערכת מעורבות רבה במוקד והרתמות לזמני המתנה במוקד בקרה, פיקוח, איסוף נתונים ומתן פתרון לבעיות טיפול בבעיות שוטפות בתחום הטלפוניה והמחשוב במוקד הירתמות המוקד לתמיכה בעבודה שוטפת של חתמים לפי הצורך
בקרה וטיוב של נתוני פניות ציבור תחקור פניות, מגמות ותהליכים הסקת מסקנות ,ניתוח תובנות והעברת המלצות למחלקה וליחידות התפעול השונות בחברה זיהוי צרכי בקרה, הגדרת תהליכים ומעקב אחרי יישומם עבודה על דיווחים רגולטוריים נדרשים לרבות מדד השירות פתיחת תיקים, מיפתוח, קבלת תשובות, משלוח תזכורות וקשר עם הרפרנטים השונים ביחידות המקצועיות מתן מענה מקצועי לפניות שונות והתנהלות מול הפונים ללשכה לפניות הציבור
איתור פוליסות של המבוטח לצורך שיוך כספי הפיקדונות
יישום חוקה עסקית במערכת הפקת פוליסות בתחום ביטוח כללי ניתוח ותרגום דרישה עסקית לכדי כתיבת חוקים לוגיים במערכת התפעולית. כתיבת דרישה לצוותי הפיתוח מעקב אחר מחזור חיי פיתוח של דרישה תחזוקת טבלאות בתחום ביטוח כללי במערכת AS400 עבודה עם ממשקים רבים ומגוונים מצד העסק ומצד הטכנולוגיה תחקור והבנת תקלות לוגיות במערכות התפעוליות בדיקות יחידה על כתיבת לוגיקה של חוקה עסקית
מתן מענה לסוגיות עסקיות באמצעות חקר נתונים הבנת הבעיה ותרגומה לפתרון אנליטי למידה ואפיון של תהליכים בתוך יחידות עסקיות מיפוי משימות וקשרים בתוך היחידות העסקיות והבנה עמוקה של הביזנס בכל אחת איתור כשלים, צווארי בקבוק ופתרונות ניהול וביצוע מחקרים אנליטיים וניתוחי נתונים מורכבים פיתוח מודלים ומתודולוגיות בתחום כולל כתיבות מסמכי איפיון ותיעוד סיוע בהטמעת מודלים
הפרטים בבדיקה, אנא המתן...