אנו עושים מאמצים רבים על מנת להעניק לך את השירות הטוב ביותר. לפיכך חשוב לנו להיות מעודכנים בדבר פרטיך האישיים כגון טלפון, כתובת מגורים ופרטים נוספים.

באפשרותך לעדכן או לשנות את פרטיך ואת פרטי המבוטחים בפוליסה שברשותך בקלות ובמהירות באמצעות הגשת בקשה לעדכון פרטי מבוטח.

פעל בהתאם להנחיות מדריך זה לצורך הגשת בקשה לעדכון פרטים אישיים בפוליסת ביטוח חיים פנסיוני.

סומך על מי שמנהל את הכסף שלך? זה הזמן לבדוק!
למידע נוסף

במידה וחלו שינויים בפרטיך האישיים כגון כתובת מגורים, מספר טלפון, שם או שם משפחה, מקצוע ועוד, הנך מתבקש לעדכן אותנו בדבר השינוי באמצעות מילוי טופס בקשה לעדכון פרטי מבוטח.

באמצעות פרטים אלה אנו נוכל לשמור עמך על קשר ולהעניק לך שירות טוב יותר על ידי משלוח דיווחים ומידע נוסף בדואר, בדואר האלקטרוני או בטלפון שמסרת לנו.

​​באפשרותך להגיש את בקשתך באחת הדרכים הבאות:

באמצעות סוכן הביטוח שלך, שילווה אותך בתהליך

בדואר, לכתובת: בית הראל, אבא הלל 3, ת"ד 1951 רמת גן, מיקוד 5211802

בדואר אלקטרוני: agafhaim@harel-ins.co.il

בפקס, למספר: 03-7348169

באפשרותך לוודא את הגעת הטופס בפקס באמצעות האתר או מוקד המענה הממוחשב, העומד לרשותך 24 שעות ביממה בטלפון: 1-700-702-870. השירות ניתן שלוש שעות לאחר שליחת הטופס. עדכון לאחר שעה 15:00 יתבצע למחרת.

אנו נעדכן אותך בנוגע להתקדמות הטיפול בבקשתך באמצעות סוכן הביטוח שלך ו/או באמצעות מכתב שיישלח לביתך בדואר.

​​באפשרותך להתעדכן במצב הבקשה שלך בכל עת באמצעות:

  • סוכן הביטוח שלך
  • מוקד שירות הלקוחות של הראל, בטלפון 2735*

כשהריבית אפסית ומחירי הנדל"ן גבוהים – תכנון פיננסי הוא הכרחי! לבעלי סכום נזיל של 300,000 ₪ ומעלה

למידע נוסף