כמבוטח באחת מפוליסות ביטוח הדירה של הראל, ובמידה ורכשת הרחבה לכיסוי מפני נזקי מים מים ונוזלים אחרים, באפשרותך לקבל פיצוי כספי בגין רכוש שניזוק בעקבות הימלטות או דליפה של מים או כל נוזל אחר, מתוך מתקני האינסטלציה וההסקה של הדירה או של נכס אחר בבית המשותף, לרבות התבקעות, סתימה או עלייה על גדותיהם של דוודים וצנרת, בכפוף לתנאי הפוליסה שנרכשה על-ידך.

פעל בהתאם להנחיות שבמדריך זה להגשת תביעה בגין נזקי מים בפוליסת ביטוח דירה.

הראל סוויץ' ביטוח רכב - נוסעים מעט, משלמים מעט. לפרטים חייגו: 2010*
בדקו כמה תשלמו

​ככלל, אנו ממליצים לך לקבל הכוונה מסוכן הביטוח שלך בטרם הגשת התביעה, על-מנת שתוכל לקבל הכוונה ולמצות את זכויותיך.

עם היוודע לך על נזק, פנה לסוכן הביטוח שלך או למוקד תביעות ביטוח כללי בטלפון: 03-9294000, על-מנת להודיע על הנזק וכדי לקבל הנחיות לגבי תיאום הגעת שמאי, במידת הצורך, שיפעל לבירור נסיבות האירוע והיקף הנזק.

שעות פעילות המוקד:
בימים א'-ה': 7:30-19:00
בימי ו' וערבי חג: 7:30-12:00

שים לב, טרם הגשת הבקשה לפיצוי, עליך לבדוק האם הכיסוי שרכשת מעניק לך פיצוי כספי או שירות תיקונים לנזקים אלו על-ידי ספק שירות. במידה והכיסוי שרכשת הינו לטיפול באמצעות ספק שירות, פנה ישירות לספק.

​במקביל למסירת ההודעה, תתבקש למלא גם טופס הודעה על נזק לרכוש בדירה ו/או בעסק ולהעבירו אלינו, בצירוף מלוא המסמכים הנדרשים:

  • הצעות מחיר לתיקון הנזק, או חשבוניות / קבלות בגין התיקון
  • סקר הערכת תכולה ו/או הערכת תכשיטים
  • תמונות של הנזק
  • כל מסמך אחר המסייע להוכחת הנזק
  • צילום המחאה מבוטלת
  • בנזקי גוף – מלוא התיעוד הרפואי הרלוונטי ותמונות הנזק

את הטופס והמסמכים תוכל להעביר לנו באחת הדרכים הבאות:

באמצעות סוכן הביטוח שלך
באמצעות דואר אלקטרוני, לכתובת: tviotrs@harel-ins.co.il  
באמצעות הפקס, למספר: 03-7549729
באמצעות הדואר, לכתובת: אבא הלל 3, ת"ד 1951 רמת גן, מיקוד 5211902
באמצעות מסרון, למספר: 052-3240574

​עם קבלת ההודעה ובמידת הצורך ימונה מטעמנו שמאי ו/או מומחה אחר לבדיקת נסיבות האירוע והיקף הנזק, אשר יתאם מולך מועד לביצוע הבדיקה.
בחלק מהמקרים נבקש ממך להעביר לנו מסמכים ו/או פרטים נוספים לצורך הטיפול בתביעתך. 

אם לאחר הבדיקה יתברר שהנך זכאי לתגמולי הביטוח, תפוצה על-פי דוח השמאי, במקרה שקיים, ובכפוף לתנאי הפוליסה. סכום התגמולים ישולם לך באמצעות סוכן הביטוח שלך, תוך זמן סביר מהמועד בו נקבל את כל המסמכים הדרושים לבירור התביעה.

​באפשרותך להתעדכן במצב הבקשה שלך בכל עת, בכל אחת מהדרכים הבאות:

  • סוכן הביטוח שלך
  • אזור המידע האישי באתר הראל
  • מוקד שירות הלקוחות של הראל, בטלפון: 2735*
  • מוקד תביעות ביטוח כללי, בטלפון: 03-9294000, 4000*

עצמאים, איך שלא תסתכלו על זה, אתם מרוויחים: הפקידו לקרן הפנסיה עד לסוף 2019 ותיהנו מהטבת מס

לפרטים נוספים ולהפקדה