באפשרותך לבצע שינויים בפוליסת הביטוח של העסק שלך. אנו ממליצים לך לפנות לסוכן הביטוח שלך שיסייע לך במילוי טופס הבקשה וילווה אותך לאורך הטיפול בה. כמו כן, באפשרותך לפנות לשירות הלקוחות של הראל לקבלת סיוע נוסף במילוי הטופס.

סומך על מי שמנהל את הכסף שלך? זה הזמן לבדוק!
למידע נוסף
לצורך הגשת הבקשה, אנא מלא את טופס הבקשה לשינויים בפוליסה.

לאחר מילוי הטופס, באפשרותך להעביר אלינו את הטופס באחת הדרכים הבאות:
בפקס, למספר: 03-7348211
בדואר אלקטרוני:  agafhaim@harel-ins.co.il

פשוט צלצל למוקד המענה הממוחשב, העומד לרשותך 24 שעות ביממה בטלפון: 1-700-702-870
השירות ניתן כבר כעבור 3 שעות מעת קבלת הטופס בפקס, אם התקבל בשעות העבודה המקובלות: 15:00-8:00 בימים א'-ה'. טופס המתקבל לאחר השעה 15:00 בימי העבודה, יעודכן במענה הממוחשב ביום העבודה הבא.

​​באפשרותך להתעדכן במצב הבקשה שלך בכל עת באמצעות:

  • סוכן הביטוח שלך
  • מוקד שירות הלקוחות של הראל, בטלפון 2735*

כשהריבית אפסית ומחירי הנדל"ן גבוהים – תכנון פיננסי הוא הכרחי! לבעלי סכום נזיל של 300,000 ₪ ומעלה

למידע נוסף