כמבוטח באחת מפוליסות הביטוח המקיף לרכב של הראל, באפשרותך לקבל פיצוי כספי במקרה של פריצה לרכב תוך כדי גרימת נזק, או גניבת חלקים מהרכב עצמו, עבור נזקים שנגרמו לרכב. בחלק מפוליסות הביטוח המקיף לרכב קיים כיסוי גם במקרה של גניבת חפצים אישיים הנמצאים ברכב. 

במסגרת תהליך הבקשה לתביעה תתבקש למלא טופס הודעה ולצרף מסמכים נוספים בהתאם לדרישה שתישלח אליך.​

מתכננים נסיעה לחו"ל? היערכו מראש גם למקרה של ביטול. ריכשו ביטוח ביטול נסיעה מכל סיבה
לרכישה on-line

עליך לדווח על המקרה בהקדם למשטרה ולקבל אישור על הדיווח. אישור זה הכרחי לתהליך התביעה שלך על פי תנאי הפוליסה.

ככלל, אנו ממליצים לך לבדוק את זכאותך ולקבל הכוונה מסוכן הביטוח באמצעותו רכשת את הפוליסה. לאחר בדיקת זכאותך לכיסוי בגין גניבה מהרכב, העבר הודעה על האירוע לסוכן הביטוח שלך ו/או למוקד תביעות ביטוח רכב בטלפון: 03-9294000.

שעות פעילות המוקד בימים א'-ה' בין השעות 7:30-19:00, ימי ו' וערבי חג 7:30-12:00.

בשיחה תתבקש למסור מידע כגון פרטי הרכב, פרטי הנזקים, פירוט חפצים אישיים שנגנבו ועוד.

​מיד לאחר קבלת הדיווח על המקרה בחברתנו, יישלח אליך מכתב בקשה למסמכים הנחוצים לבירור התביעה.

על מנת לייעל ולזרז את הטיפול במקרה, מומלץ לוודא כי מצויים ברשותך המסמכים הבאים:

  1. טופס הודעה מלא וחתום
  2. טופס העברה בנקאית וצילום שיק
  3. צילום רישיון רכב
  4. אישור משטרה
  5. ​הסכמה למסירת מידע בעל הרכב
  6. חשבוניות תיקון
  7. כל מסמך נוסף הקשור לאירוע (כמו שרטוט ותמונות הנזק)

 

יתכן כי תתבקש להגיש מסמכים נוספים בהמשך.

הגשת בקשה באמצעות סוכן הביטוח שלך: באפשרותך להגיש את הבקשה באמצעות סוכן הביטוח שלך אשר ילווה אותך בתהליך.


הגשת בקשה באמצעות מוקד תביעות רכב: להגשת הבקשה עליך למלא טופס הודעה.

צרף את המסמכים הנחוצים לטופס הבקשה ושלח אלינו:
בפקס, למספר: 03-7348110. לידיעתך, לאחר קבלת הפקס בחברתנו, יישלח אליך פקס חוזר המאשר כי המסמכים אכן הגיעו למשרדינו.
בדואר, לכתובת: הראל ביטוח ופיננסים, רח' המרץ 11, פתח-תקוה, לידי מחלקת תביעות רכב.
בדואר אלקטרוני, לכתובת: fax8110@harel-ins.co.il
במסרון, למספר: 052-3256470 – לשליחת מסמכים ותמונות בקלות ובמהירות, עבור תביעה קיימת בלבד.

​לאחר בחינת כלל הנסיבות, אנו נבחן את זכאותך לפיצוי בכפוף לתנאי הפוליסה והגדרותיה.

אם זכאותך תאושר, ישולמו לך תגמולי הביטוח באמצעות העברה בנקאית לחשבון הבנק שלך.

אם אינך זכאי לפיצוי על פי תנאי הפוליסה, תישלח אליך הודעה המפרטת את הסיבות לכך.

באפשרותך להתעדכן במצב הבקשה שלך בכל עת באמצעות:

  • אתר האינטרנט של הראל - סטטוס תביעת רכב
  • סוכן הביטוח שלך
  • מוקד תביעות ביטוח רכב של הראל, בטלפון 03-9294000

הראל סוויץ' ביטוח רכב - נוסעים מעט, משלמים מעט. לפרטים חייגו: 2010*

בדקו כמה תשלמו