פוליסת ביטוח הבריאות שברשותך מאפשרת לך ליהנות משירותים רפואיים הניתנים על-ידי נותני שירות הנמצאים בהסכם עם הראל, ללא עלות. כדי להפעיל את השירות עליך לבדוק תחילה את סוג הפוליסה שברשותך:

  • במידה וברשותך פוליסת ביטוח בריאות לעובדים זרים או לתיירים שהינה משותפת עם קופת חולים כללית – עליך לפנות למוקד כללית במספר 2700*.

  • במידה וברשותך פוליסה שנרכשה ישירות דרך הראל – לפני הפנייה לגורם המקצועי, עליך להתקשר למוקד השירות בטלפונים: 03-7547020, 1-800-414-422 (שיחת חינם). 
     

מתכננים נסיעה לחו"ל? היערכו מראש גם למקרה של ביטול. ריכשו ביטוח ביטול נסיעה מכל סיבה
לרכישה on-line

​ככלל, אנו ממליצים לך לבדוק את זכאותך או לקבל הכוונה מסוכן הביטוח שלך לפני פנייה לגורמים המקצועיים, כדי שתוכל למצות את זכויותיך.

תהליך קבלת הטיפול מתבצע באמצעות מוקד המידע למבוטחים, הפעיל 24 שעות ביממה ומעניק מענה במקרים רפואיים המכוסים בפוליסה.

​במידה והנך זקוק לטיפול רפואי המכוסה במסגרת הפוליסה שברשותך, עליך לפנות למוקד המידע למבוטחים הפעיל 24 שעות ביממה (שיחת חינם) על מנת שיסייע לך בנושאים הבאים:

  • סיוע באיתור נותני השירותים הרפואיים
  • מתן התחייבויות לבתי חולים
  • מתן מידע כללי אודות זכאות בעת מקרה ביטוח
מספרי הטלפון של המוקד:
 1-800-414-422 שיחת חינם 
03-7547020
בפנייה לנותן השירות, תוכל לקבל את השירותים הרפואיים המכוסים ללא תשלום.
במידה ויש צורך בטיפול בבית החולים, מוקד המידע ינפיק עבורך כתב התחייבות כספית לבית החולים, אותו יהיה עליך להציג בעת הגעתך לבית החולים.

באפשרותך להתעדכן במצב הבקשה שלך בכל עת באמצעות:

  • סוכן הביטוח שלך
  • מוקד המידע בטלפון 03-7547020 או במספר חינם 1-800-41-44-22 בשעות הפעילות: א'-ה', 8:00-17:00 ​

​חשוב לזכור!

 

בכל פנייה לקבלת שירות רפואי יש להצטייד בכרטיס מבוטח.

הראל סוויץ' ביטוח רכב - נוסעים מעט, משלמים מעט. לפרטים חייגו: 2010*

בדקו כמה תשלמו