​​​​​פוליסת ביטוח הבריאות שברשותך מאפשרת לך ליהנות משירותים רפואיים הניתנים על-ידי נותני שירות הנמצאים בהסכם עם הראל, ללא עלות. כדי להפעיל את השירות עליך לבדוק תחילה את סוג הפוליסה שברשותך:

  • אם ברשותך פוליסת ביטוח בריאות לעובדים זרים או לתיירים עם ספק שירות רפואי- קופת חולים מכבי, עליך לפנות למוקד הטלפוני במספר 3555*.​ השירות הרפואי יינתן על ידי הצגת דרכון ומספר חבר בקופה, אין צורך בהצגת כרטיס מגנטי.

  • אם ברשותך פוליסת ביטוח בריאות לעובדים זרים או לתיירים בשיתוף עם קופת חולים כללית – עליך לפנות למוקד כללית במספר 2700*, לצורך קבלת טיפול רפואי יש להצטייד בכרטיס מגנטי.

  • אם ברשותך פוליסה שנרכשה ישירות דרך הראל – לפני הפנייה לגורם המקצועי, עליך לפנות למוקד השירות בטלפונים: 03-7547020 או 1-800-414-422 (שיחת חינם). 
     

ביטוח רכב חכם הוא ביטוח שמתאים את עצמו אליך ולא ההיפך.
לקבלת הצעה

​ככלל, אנו ממליצים לך לבדוק את זכאותך או לקבל הכוונה מסוכן הביטוח שלך לפני פנייה לגורמים המקצועיים, כדי שתוכל למצות את זכויותיך.

תהליך קבלת הטיפול מתבצע באמצעות מוקד המידע למבוטחים, הפעיל 24 שעות ביממה ומעניק מענה במקרים רפואיים המכוסים בפוליסה.

​אם הנך זקוק לטיפול רפואי המכוסה במסגרת הפוליסה שברשותך, עליך לפנות למוקד המידע למבוטחים הפעיל 24 שעות ביממה (שיחת חינם) על מנת שיסייע לך בנושאים הבאים:

  • סיוע באיתור נותני השירותים הרפואיים.

    בביטוח תיירים ספק שירות הראל- להלן לינק לאיתור רופאים:

https://www.harel-group.co.il/Insurance/foreign/information/calculators/Pages/search-doctors.aspx

  • מתן התחייבויות לבתי חולים
  • מתן מידע כללי אודות זכאות בעת מקרה ביטוח
מספרי הטלפון של המוקד:
 1-800-414-422 שיחת חינם 
03-7547020
בפנייה לנותן השירות, תוכל לקבל את השירותים הרפואיים המכוסים ללא תשלום.
במקרה שיש צורך בטיפול בבית החולים, מוקד המידע ינפיק עבורך כתב התחייבות כספית לבית החולים, אותו יהיה עליך להציג בעת הגעתך לבית החולים.

באפשרותך להתעדכן במצב הבקשה שלך בכל עת באמצעות:

  • סוכן הביטוח שלך
  • מוקד המידע בטלפון 03-7547020 או במספר חינם 1-800-41-44-22 בשעות הפעילות: א'-ה', 8:00-16:00