​כמבוטח בביטוח הבריאות של "הראל", הנך מקבל מאתנו דיווחים על מוצרי הביטוח שרכשת: דף פרטי הביטוח, מסמך גילוי נאות ודיווח שנתי ובהמשך, עדכונים שוטפים על מוצרי הבריאות שברשותך.

דיווחים ועדכונים שוטפים נשלחים אליך באמצעות דואר ישראל או דואר אלקטרוני ובליווי מסרון לנייד, במטרה להנגיש עבורך את המידע על המוצרים .

חשוב לדעת כי דיווחים, מידע ועדכונים ביחס למוצרים שלך ב"הראל", ישלחו לפרטי הקשר המעודכנים אצלנו במועד השליחה לצפייה בפרטים המעודכנים אצלנו לעדכון פרטים ניתן להיכנס לאזור האישי באתר החברה בכתובת www.harel-group.co.il).

באפשרותך לשנות בכל עת, את אופן קבלת הדיווחים, באמצעים המפורטים מטה.

פעל בהתאם להנחיות שבמדריך זה לשינוי אופן קבלת הדיווחים לגבי ביטוח הבריאות שלך.

 

​כדי להגיש את בקשתך, עליך למלא את טופס עדכון אופן קבלת דיווחים מחברת הביטוח.
בטופס תתבקש לבחור האם ברצונך לקבל דיווחים באמצעות הדואר האלקטרוני והטלפון הנייד או באמצעות דואר ישראל .

אם ברצונך לבחור בדואר אלקטרוני, ודא שהכתובת המעודכנת אצלנו היא של תיבת דואר פרטית, שרק לך יש גישה אליה. תוכל לבדוק את פרטי ההתקשרות המעודכנים בהראל באזור המידע האישי שלך באתר.

לתשומת לבך,

בחירתך תחול על כל מוצרי ביטוח הבריאות וביטוח החיים הרשומים על שמך בחברת הראל.

​את הטופס המלא והחתום באפשרותך להעביר באחת מן הדרכים הבאות:

באמצעות דואר אלקטרוני, לכתובת: polisotbs@harel-ins.co.il
באמצעות שליחת מסרון, למספר: 052-3253880

או ניתן לפנות בשיחה טלפונית ולעדכן את אופן קבלת הדיווחים:
באמצעות שיחה טלפונית, למוקד שירות הלקוחות של הראל, בטלפון: 2735*


עם קבלת הטופס המלא והחתום,  או קבלת השיחה הטלפונית, אנו נטפל בבקשתך ונעדכן את אופן קבלת הדיווח המועדף עליך תוך 7 ימי עסקים.

לזה חובה עליך להקשיב: אבלמה - הפודקאסט הכלכלי של הראל, לכל מי שרוצה לדעת

לפרטים ולהאזנה