התאמות הנגישות שבוצעו בקבוצה
-
ביצוע סקרי נגישות במבני הקבוצה ביחס לשירותים הניתנים בהם: הפערים והליקויים מופו כנדרש
בתקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), תשע"ג-2013 וטופלו בהתאם.
-
הנגשת מוקדי קבלת הקהל של הקבוצה: בכל מוקד הותאמו עמדות קבלת קהל נגישות, הותקנו לולאות
השראה, הוקצו מקומות המתנה ומושבים עבור אנשים עם מוגבלות והונגשו כל המעברים במקומות בהם ניתן שירות.
-
קבלת שירות ללא המתנה: אדם עם מוגבלות הזכאי לקבלת שירות ללא המתנה, אשר יגיע לקבל שירות
באחד ממוקדי הראל, יוכל לקבל את השירות ללא המתנה בתור, לבקשתו או לבקשת האדם המלווה אותו.
-
גיבוש נוהל בנושא נגישות: נכתב נוהל בנושא נגישות בשירות והותאמו הנהלים לצורך מתן שירות
לאנשים עם מוגבלות.
-
חניות נכים בחניוני החברה: בחניונים בהם ניתן שירות ללקוחות קבוצת הראל הוקצו וסומנו
מקומות לחניית נכים, בהתאם לחוק. בחניונים אלו החניה לאנשים עם מוגבלות הנושאים תג חניה לנכה פטורה מתשלום.
אנשים עם מוגבלות בעלי רכב גבוה מתבקשים ליצור עמנו קשר טרם ההגעה לצורך קבלת הנחיות.
רכזת הנגישות של הקבוצה
עובדת הקבוצה, גב' פלורנסיה נהיר ברינר, הוכשרה ומונתה לתפקיד רכזת הנגישות של קבוצת הראל, והיא
מרכזת את כלל המאמצים בתחום זה. באפשרותך ליצור קשר עמה באחת הדרכים הבאות:
בדואר אלקטרוני: לכתובת wecaremedia@harel-ins.co.il
באמצעות מילוי טופס צור קשר המופיע בתחתית העמוד
שירות לקוחות נגיש
עובדי הקבוצה העוסקים במתן שירות ללקוחותיה עברו הדרכה והכשרות בהיבטים של מתן שירות לאנשים עם מוגבלות. במסגרת זו קיבלו
כלים למתן שירות נגיש ולאופן הטיפול בפניות של לקוחות בנושא שירות נגיש. כמו כן, המענה הקולי במוקדי שירות הלקוחות
הונגש כך שהמידע הוקלט בשפה ברורה וללא מוסיקת רקע.
ניתן ליצור קשר עם החברה בכל אחת מן
הדרכים הבאות:
-
מוקדי השירות
הטלפוניים
-
טופס צור קשר הנמצא באתר
מידע נגיש
לבקשת אדם עם מוגבלות, אנו נמסור מידע באופן שיבטיח לו נגישות למידע ולקבלת השירות. המידע יימסר לבקשת אדם עם מוגבלות
באמצעות התאמת נגישות המתאימה למוגבלותו.
אתר אינטרנט נגיש
באופן כללי, אתר נגיש הוא אתר המאפשר לאנשים עם מוגבלות לגלוש בו, לצרוך את המידע הקיים בו ולהשתמש בו ביעילות. כחלק
מהתאמות הנגישות שבוצעו, בוצעו ההתאמות הנדרשות באתר האינטרנט, כך שכלל לקוחותינו יוכלו ליהנות מחוויית גלישה נוחה,
נעימה ונגישה. לנוחיותך, בוצעו התאמות נגישות גם לאתר המותאם בנייד וגם למסמכים המועלים על-ידנו לאזור האישי.
מידע על נגישות האתר
הראל פועלת בהתאם להנחיות הנגישות בתקן הישראלי 5568 - קווים מנחים לנגישות תכנים באינטרנט לרמה AA. תקן ישראלי זה זהה
למסמך הקווים המנחים של הארגון הבינלאומי העוסק בתקינה ברשת: Web Content Accessibility Guidelines (WCAG) 2.0.
אתר זה עומד בהוראות תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות),
התשע"ג - 2013, בכפוף לסייגים שלהלן:
- התאמות הנגישות בוצעו על-פי המלצות התקן הישראלי (ת"י 5568) לנגישות תכנים באינטרנט ברמת AA ועל-פי מסמך
WCAG2.0 הבינלאומי.
- הבדיקות נבחנו לתאימות הגבוהה ביותר עבור מספר דפדפנים.
- האתר מספק מבנה סמנטי עבור טכנולוגיות מסייעות ותמיכה בדפוס השימוש המקובל להפעלה עם מקלדת בעזרת מקשי החיצים,
Enter ו- Esc ליציאה מתפריטים ומחלונות. ראה הרחבה בסעיף תפעול האתר.
- האתר מותאם לתצוגה בדפדפנים הנפוצים כאמור לעיל.
- האתר מותאם לתוכנת קורא מסך NVDA.
ייעוץ מקצועי ובדיקות הנגישות באתר בוצעו על-ידי חברת נגישות לכל, שווידאה כי האתר עומד בדרישות התקנות.
דיווח על תקלת נגישות
אנו ממשיכים במאמצים לשפר את נגישות האתר, כחלק ממחויבותנו לאפשר את השימוש בו לכלל האוכלוסייה, לרבות לאנשים עם מוגבלות.
יחד עם זאת, למרות מאמצינו הרבים להנגיש את כלל הדפים באתר, לרבות כלל המסמכים המועלים על-ידינו לאזור
האישי יתכן ויתגלו דפים או מסמכים באתר ובאזור האישי שעדיין אינם נגישים או שקיימת תקלה
בהנגשתם.
לכן, אם נתקלת בקושי לגלוש באתר ובאזור האישי או שנתקלת על אף האמור במסמך שאינו מונגש - אנא עדכן אותנו על כך בכדי
שנוכל לתקן זאת וכן להציע לך הנגשה מתאימה. באפשרותך לפנות אלינו באמצעות טופס צור קשר המופיע בתחתית העמוד או
באמצעות כל אחד מערוצי התקשורת עם החברה.
על-מנת שנוכל לטפל בבעיה במהירות וביעילות, חשוב לצרף לפנייה פרטים מלאים אודות הבעיה, ככל שניתן:
- תיאור הבעיה
- קישור לעמוד או למסמך בו גלשת
- מהי הפעולה שניסית לבצע?
- סוג הדפדפן (אקספלורר, כרום וכו') בו גלשת וגרסתו
- סוג מערכת ההפעלה (WIN 10, WIN XP וכו')
- סוג הטכנולוגיה המסייעת, במידה והשתמשת בכזו (JAWS, NVDA)
אנו נשקיע את מרב המאמצים על-מנת להנגיש את האתר בצורה המיטבית ולהשיב לכל פנייה במקצועיות ובמהירות.
תאריך עדכון: 30 בדצמבר , 2021.
טופס צור קשר