כמבוטח באחת מפוליסות ביטוח הבריאות הפרטיות של הראל, הכוללת כיסוי לתרופות מיוחדות שאינן כלולות בסל הבריאות הציבורי, ובמידה והנך זקוק לתרופות מיוחדות שאינן מכוסות במסגרת סל הבריאות, באפשרותך לרכוש אותן ולקבל החזר כספי בגין רכישתן. במקרים מיוחדים רכישת התרופה תבוצע ישירות על-ידינו.
על-מנת לקבל החזר בגין רכישת תרופות מיוחדות, תתבקש למלא טופס בקשה ולצרף מסמכים רלוונטיים וקבלות.

גם בהגשת תביעות בביטוח הרפואי עוברים ל- on-line. פשוט יותר, זמין יותר, מהיר יותר.
להגשת תביעה

ככלל, אנו ממליצים לך לפנות לסוכן הביטוח שלך לבדיקת זכאותך ולקבלת הכוונה כיצד לפעול לפני הגשת הבקשה. כמו כן, הסוכן יוכל ללוות אותך ולסייע בטיפול בהגשת התביעה.

לפני הגשת הבקשה, ודא כי מצויים ברשותך המסמכים הבאים:

  • מכתב סיכום מחלה מרופא מומחה
  • מרשם עבור התרופה המיוחדת
  • קבלות בגין רכישת התרופה
  • טופס 29 ג' (טופס 3) – טופס מרשם רופא לשימוש בתכשיר שאינו רשום במוסד רפואי - לחולה פרטני. את הטופס ניתן להוריד מאתר משרד הבריאות.

במידה והבקשה להחזר כספי הינה בעבור תרופה המכוסה על-פי נספח "תרופות פרימיום", יש לצרף (בנוסף למסמכים שלעיל) אבחנה חתומה של רופא מומחה, במעמד של סגן מחלקה ומעלה, המפרטת את הצורך בתרופה וכוללת שני פרסומים רפואיים (מחקרים) התומכים במתן התרופה עבור התוויה זו.

בהמשך התהליך ייתכן ותתבקש להציג מסמכים נוספים.

באפשרותך להגיש את הבקשה On-line, באמצעות התחברות לאזור המידע האישי באתר הראל ובחירה באפשרות "הגשת תביעה חדשה". בדרך זו תוכל לשלוח לנו את המסמכים הרלוונטיים בקלות ובמהירות.

לחלופין, באפשרותך למלא את טופס התביעה (חלקים א' ו-ב') המופיע בתחתית עמוד זה, לצרף אליו את כל המסמכים הרלוונטיים ולשלוח אותם אלינו באחת הדרכים הבאות:

באמצעות סוכן הביטוח שלך, אשר ילווה אותך בתהליך ויטפל עבורך במקרה הביטוח מול הראל

בפקס, למספר: 03-7348166

תוכל לוודא את הגעתו באמצעות האתר או בפנייה למוקד המענה הממוחשב העומד לרשותך 24 שעות ביממה, בטלפון: 1-700-702-870.
השירות ניתן שלוש שעות לאחר שליחת הטופס. בקשות שיתקבלו לאחר השעה 15:00 יעודכנו ביום העבודה הבא.
בדואר אלקטרוני, לכתובת: tvbriut@harel-ins.co.il
בדואר, לכתובת: רחוב אבא הלל 3, ת"ד 1951 רמת גן, מיקוד 5211802, לידי הראל חברה לביטוח, אגף תביעות בריאות וחו"ל

במסרון, למספר 052-3235121

אם הגשת את הבקשה באמצעות סוכן, בפקס או בדואר, תשובתנו תישלח אליך לכתובת הרשומה בטופס הבקשה, עד 30 ימים ממועד קבלת כל המסמכים המבוקשים.

אם הגשת את הבקשה און-ליין, אנו נעדכן אותך באופן שוטף בהתפתחויות הטיפול בבקשתך, באמצעות מסרונים לטלפון הנייד שלך או בהודעה לכתובת הדואר האלקטרוני שלך (כפי שבחרת בעת פתיחת הבקשה). תשובתנו לבקשה תישלח אליך עד 30 ימים ממועד קבלת כל המסמכים המבוקשים.

אם תאושר זכאותך, נשלם לך החזר כספי בהתאם לתנאים הקבועים בפוליסה.

באפשרותך להתעדכן במצב הבקשה שלך באחת הדרכים הבאות:

  • באמצעות התחברות לאזור המידע האישי שלך באתר הראל וכניסה לעמוד התביעות שלי
  • באמצעות פנייה למוקד שירות הלקוחות של הראל, בטלפון: 2735*
  • באמצעות סוכן הביטוח שלך