סיימתם לעבוד וקיבלתם טופס 161 מהמעסיק? כדאי להכיר את הטופס ולוודא שהמעסיק ואתם ממלאים אותו כנדרש, כדי להסדיר את אופן קבלת מענקי הפרישה מקרן הפנסיה, מקופת הגמל או מביטוח המנהלים שלכם
מה זה טופס 161 ולמה הוא חשוב?
מתי צריך למלא טופס 161?
איך בנוי הטופס?
לסיכום, מס' טיפים שיכולים לסייע לאחר קבלת טופס 161
מעדיפים לצפות במקום לקרוא? בבקשה:
יש לנו תשובות לשאלות החשובות שלך:
איפה קיים כל המידע הנדרש למילוי הטופס?
למי שולחים טופס 161?
הבנתי שאין לי צורך למלא בעצמי שום פרט, זה נכון?
החברה שעבדתי בה נסגרה / המעסיק לא משתף פעולה - למי לפנות?
קיבלתי מהמעסיק את הטופס, אך לא מילאתי את הטופס ולא החזרתי אותו למעסיק. מה נדרש לעשות כעת?
אני רוצה לשנות את הבחירה שסימנתי בטופס, מה עלי לעשות? כיצד ניתן לתקן את הדיווח?