>

​​כמבוטחים באחת מפוליסות ביטוח הדירה של הראל , ואם נרשם במפרט כי קיימת הררחבה לסיכוני מים ונוזלים אחרים, באפשרותכם לקבל שירותי תיקון לנזקים אלו, בכפוף להשתתפות עצמית ולתנאי הפוליסה. קבלת שירותי התיקון תלוי בסוג הכיסוי שרכשתם.

יש לפנות לחברת הניהול בלו בטלפון *8505  

או לחברת הניהול מילגם בטלפון  *5041  

או לחצו כאן לאיתור שרברב

  • לצפייה בתנאי הפוליסה שברשותכם לחצו כאן או פנו לסוכן הביטוח שלכם​

שירות תיקונים לנזקי מים ונזקי איטום.

​יש לפנות לחברת הניהול בלו בטלפון *8505 או לחברת הניהול מילגם בטלפון *5041 או לחצו כאן לאיתור שרברב
חברת הניהול תמנה מומחה ו/או שמאי לבדיקת נסיבות האירוע והיקף הנזק , שיתאם מועד לביצוע הבדיקה. בחלק מהמקרים תתבקשו להעביר תמונות, מסמכים ו/או פרטים נוספים לצורך הטיפול.

באפשרותכם להתעדכן בסטטוס הטיפול בנזק באמצעות:

  • ספקי השירות (חברות הניהול): בלו - *8505    מילגם - *5041​ 
  • כניסה לאזור האישי
  • טלפון מוקד תביעות ביטוח כללי: 03-9294000
    שעות פעילות:
             בימים א'-ה': 7:30-19:00
             בימי ו' ובערבי חג: 7:30-12:00