כמבוטח באחת מפוליסות ביטוח הדירה של הראל, אם רכשת הרחבה לכיסוי מפני נזקי מים ונוזלים אחרים לרבות  נזקי איטום באמצעות שרברב שבהסדר, באפשרותך לקבל שירותי תיקון לנזקים אלו באחת מהדרכים הבאות:

  • איתור ובחירת השרברב שיגיע לדירתך באמצעות הכלי לאיתור שרברבים שבעמוד זה ויצירת קשר טלפוני עמו בהתאם למספר המצוין לצד שמו. במקרה זה תנותב לחברת ניהול התביעות לתיאום הגעת השרברב ולהמשך טיפול.

  • יצירת קשר ישיר עם אחת מחברות ניהול התביעות:
    חברת מילגם בטלפון 5041* 
    חברת נ"ץ בטלפון 9746* 


* אופן בחירת השרברב והפנייה אליו כאמור לעיל חל רק לגבי פוליסות בהן מועד תחילת הביטוח הנקוב הינו לאחר ה- 3.9.2017. 
   אם הנך מבוטח בפוליסה שמועד תחילת הביטוח הנקוב בה הוא לפני ה- 3.9.2017, עלייך לפנות למוקד חברת השירות המצוין בפוליסה שברשותך.
** האמור לעיל כפוף לתשלום השתתפות עצמית ולתנאי וסייגי הכיסוי בפוליסה.