>

​​​​כמבוטחים באחת מפוליסות ביטוח הדירה של הראל, ואם נרשם במפרט כי קיימת הרחבה לסיכוני מים ונוזלים אחרים, באפשרותכם לקבל שירותי תיקון לנזקים אלו, בכפוף להשתתפות עצמית ולתנאי הפוליסה. קבלת שירותי התיקון תלוי בסוג הכיסוי שרכשתם.

ניתן לפנות לחברת ניהול התביעות בלו בטלפון  8505* או לחברת הניהול ​מילגם בטלפון  5041* ​ או לחצו כאן לאיתור שרברב​​


לצפייה בתנאי הפוליסה שברשותכם לחצו כאן 

שירות תיקונים לנזקי מים ונזקי איטום.

יש לפנות לחברת ניהול התביעות בלו בטלפון *8505 או לחברת הניהול מילגם בטלפון  *5041   או  לחצו כאן לאיתור שרברב
חברת הניהול תמנה מומחה ו/או שמאי לבדיקת נסיבות האירוע והיקף הנזק , שיתאם מועד לביצוע הבדיקה. בחלק מהמקרים תתבקשו להעביר תמונות, מסמכים ו/או פרטים נוספים לצורך הטיפול.

באפשרותכם להתעדכן בסטטוס הטיפול בנזק באמצעות:

  • ספקי השירות (חברות הניהול):  בלו - *8505   מילגם -  *5041      
  • כניסה לאזור האישי
  • טלפון מוקד תביעות ביטוח כללי: 03-9294000
    שעות פעילות:
             בימים א'-ה': 7:30-19:00
             בימי ו' ובערבי חג: 7:30-12:00