כמבוטח בביטוח "משכנתא בטוחה" בהראל  באפשרותך לרכוש כיסוי מפני נזקי מים ולקבל פיצוי כספי בגין נזקים שנגרמו כתוצאה מהימלטות או דליפה של מים, נפט, סולר או כל נוזל אחר, מתוך מתקני האינסטלציה וההסקה של הדירה או של דירות אחרות בבית המשותף.

שים לב: בטרם הגשת הבקשה לפיצוי עליך לבדוק האם הכיסוי שבבעלותך מעניק לך פיצוי כספי בגין נזקי מים או שירות תיקונים לנזקי מים על ידי ספק השירות שלנו. במידה וברשותך כתב שירות תיקוני נזקי צנרת, או במקרה בו אין באפשרות ספק השירות לתקן את הנזקים, פנה ישירות לספק השירות

מתכננים נסיעה לחו"ל? היערכו מראש גם למקרה של ביטול. ריכשו ביטוח ביטול נסיעה מכל סיבה
לרכישה on-line
לטיפול מהיר ויעיל בתביעה עליך לפנות אלינו מיד עם היוודע לך על הנזק. במסגרת התהליך ישלח אליך שמאי שיבחן את הנזק ויעריך את עלותו.
 
העברת הודעה
ככלל, אנו ממליצים לך לבדוק את זכאותך ולקבל הכוונה מסוכן הביטוח באמצעותו רכשת את הפוליסה כדי למצות את זכויותיך.
עם היוודע על נזק כתוצאה ממים, פנה לסוכן הביטוח שלך או למוקד תביעות ביטוח כללי בטלפון: 03-9294000, על מנת להודיע על הנזק וכדי לקבל הנחיות לגבי תיאום הגעת שמאי, במידת הצורך, אשר יקבע את גובה הנזק ואשר בגינו ישולם הפיצוי.

שעות פעילות המוקד בימים א'-ה' בין השעות 7:30-19:00, ימי ו' וערבי חג 7:30-12:00.​

סוכן הביטוח שלך ימלא עבורך טופס הודעה על תביעת נזק לרכוש בדירה וישלח אותו אלינו.

בהמשך התהליך ייתכן ותתבקש להגיש מסמכים נוספים.​

עם קבלת ההודעה ממך נבדוק את נסיבות האירוע והכיסוי הביטוחי שברשותך ונתאם עמך, באמצעות הסוכן שלך, ביקור של שמאי להערכת הנזק.

בחלק מהמקרים, ייתכן שנצטרך לבדוק מספר פרטים או לבקש ממך מסמכים נוספים כדי לטפל בתביעתך. במקרים אלה, אנו נפנה אליך באמצעות הסוכן שלך.

אם לאחר הבדיקה יתברר שהנך זכאי לתגמולי הביטוח, תפוצה על פי דו"ח השמאי, במידה וקיים, ובכפוף לתנאי הפוליסה. סכום התגמולים ישולם לך באמצעות סוכן הביטוח שלך, לפי כתובתך המצויה בידנו, תוך זמן סביר מהמועד בו נקבל את כל המסמכים הדרושים לברור התביעה.

​​באפשרותך להתעדכן במצב הבקשה שלך בכל עת באמצעות:

  • סוכן הביטוח שלך
  • מוקד שירות הלקוחות של הראל, בטלפון 2735*

הראל סוויץ' ביטוח רכב - נוסעים מעט, משלמים מעט. לפרטים חייגו: 2010*

בדקו כמה תשלמו