כעמית בקרן הפנסיה הראל פנסיה, באפשרותך לבחור אפיק השקעה מבין מבחר אפיקים אפשריים, ולעדכנו בכל עת שתרצה בהתאם לגילך, לרצונותיך ולציפיותיך משוק ההון.

פעל בהתאם להנחיות במדריך זה לשינוי אפיק ההשקעה שלך.

סומך על מי שמנהל את הכסף שלך? זה הזמן לבדוק!
למידע נוסף

באפשרותך לעדכן את אפיק ההשקעה בכל עת לפי רצונותיך. 
יחד עם זאת, נדרש אישור של המעסיק לשינוי האפיק, בנוגע לרכיב הפיצויים בלבד, במקרה שהכספים לא שוחררו על-ידו.

    • באפשרותך להגיש את הבקשה on-line, באמצעות אתר האינטרנט: היכנס לאזור המידע אישי, ובצע את ההעברה בין אפיקי ההשקעה בקלות ובמהירות.

    • כמו כן, באפשרותך למלא את טופס בחירת אפיק ההשקעה הרלוונטי עבורך, ולשלוח אותו ואת המסמכים הנלווים באחת הדרכים הבאות:

      באמצעות דואר אלקטרוני, לכתובת: idconpension@harel-ins.co.il

      באמצעות פקס, למספר: 03-7348190

      באפשרותך לוודא את הגעת המסמכים ששלחת בדואר אלקטרוני או בפקס באמצעות המענה הממוחשב, הזמין 24 שעות ביממה בטלפון 1-700-702-870. השירות ניתן כעבור שלוש שעות ממועד שליחת המסמכים. מסמכים שנשלחו לאחר השעה 15:00 יעודכנו במערכת ביום העבודה הבא.

      באמצעות דואר, לכתובת: בית הראל, לידי הראל פנסיה, אבא הלל 3, ת"ד 1951, רמת גן מיקוד 5211802

      • אם הגשת את הבקשה on-line באמצעות האתר, תקבל עדכון במסרון לטלפון הנייד שלך על כך שהפעולה נקלטה. עדכון אפיק ההשקעה יבוצע תוך 3 ימי עסקים.

      • אם הגשת את הבקשה באמצעות ספח בחירת אפיק השקעה, תבוצע העברה בין אפיקי הפנסיה שלך תוך שלושה ימי עסקים מיום קבלת טפסים תקינים במשרדי הראל פנסיה (יום העברת הטפסים אינו בא במניין הימים). במקרה שמועד ביצוע הפעולה חל באחד משלושת ימי העסקים הראשונים בחודש, הפעולה תידחה ליום העסקים הרביעי באותו חודש.

  • אם טופס הבקשה יימצא תקין ושלם, תעודכן בקשתך לשינוי האפיק והודעה על כך תועבר אליך. אם בקשתך לא תאושר נודיע לך על כך.

  • ​באפשרותך להתעדכן במצב הבקשה שלך באחת מהדרכים הבאות:

    • On-line, בכל עת בקלות ובמהירות באזור המידע האישי
    • באמצעות פנייה למוקד שירות הלקוחות בטלפון 2735*
    • באמצעות סוכן הביטוח / היועץ הפנסיוני שלך