בי​ת הוא המקום הכי בטוח בעולם,
אבל גם הוא צריך ביטוח.

             ​​​
​​
​​​​​​

​​​















למצטרפים חדשים לביטוח דירה ולביטוח מבנה - עד 40% הנחה למצטרפים חדשים לביטוח מבנה ותכולה -
 עד 40% הנחה
ביטוח דירה ורכוש מסוג "כל הסיכונים" להגנה מלאה על הרכוש, גם כשהוא מחוץ לבית ביטוח "כל הסיכונים", להגנה מלאה על הרכוש, גם כשהוא מחוץ לבית
ביטוח תכשיטים מתנה - עד 20% מסכום התכולה ביטוח תכשיטים מתנה – עד 20% מסכום התכולה
הגשת תביעה בתהליך דיגיטלי מהיר ונוח הגשת תביעה בתהליך דיגיטלי מהיר ונוח

יש לך כבר ביטוח דירה אצלנו?

באתר שלנו אפשר לעשות את כל הפעולות הבאות בכל רגע

 
עם ביטוח דירה, ביטוח מבנה וביטוח תכולה של הראל,
הבית שלך יקבל את ההגנה הטובה והמקיפה ביותר.
בכל פוליסה ניתן לבחור את הכיסויים הביטוחיים הנחוצים לך
ולהתאים אותם לצרכים האישיים שלך.
בנוסף, העמדנו לרשותך כלים דיגיטליים שיסייעו לך באיתור ספקי שירות
ובהגשת תביעה בקלות ובנוחות.
ביטוח דירה ורכוש מסוג "כל הסיכונים" להגנה מלאה על הרכוש, גם כשהוא מחוץ לבית  ​

​​








next prev
המוצרים שלנו:

שאלות ותשובות בנושא ביטוח דירה, ביטוח מבנה וביטוח רכוש

  • נגרם לי נזק בבית. מה עליי לעשות?
  • ​במידה ונגרם נזק בביתך וברשותך פוליסת ביטוח דירה, עליך לפנות לסוכן הביטוח שלך או להתקשר למוקד התביעות של הראל בטלפון 03-9294000, בימים א' - ה', בין השעות 7:30-19:00.
    בפנייה למוקד השירות ודא כי ברשותך הפרטים הבאים:

    • מספר פוליסה
    • תאריך גרימת הנזק
    • הכתובת בה נגרם הנזק
    • תיאור האירוע

    נציגי השירות יפתחו עבורך אירוע במערכת וינחו אותך כיצד להמשיך לפעול.

    בנוסף, באתר הראל תוכל למצוא מדריכי תביעה ייעודיים שיסייעו לך לממש את זכויותיך בקלות וביעילות.

  • מה עליי לעשות על מנת לעדכן את הכתובת של הנכס המבוטח בביטוח דירה?
  • ​במידה ועברת דירה ו/או ברצונך לעדכן את כתובת הנכס המבוטח בביטוח דירה, עליך לשלוח אלינו באמצעות סוכן הביטוח שלך צילום ת"ז עם ספח הכתובת המעודכנת.
    במקרה והכתובת עדיין לא עודכנה בתעודה, יש לצלם את תעודת הזהות ללא הספח  ולרשום בכתב יד ברור את הכתובת החדשה.

  • יש לי נזק בצנרת הבית. מה עליי לעשות?
  • אם נגרם נזק לצנרת בביתך ופוליסת ביטוח הדירה שלך כוללת כיסוי מפני נזקי מים ונוזלים אחרים, באפשרותך לפעול באחת מן הדרכים הבאות:

    • אם ברשותך כיסוי באמצעות שרברב שבהסדר, פנה לאחד ממוקדי השירות הבאים:
      מוקד מילגם: 5041*
      מוקד נ"ץ: 9746*
    • אם ברשותך כיסוי של שרברב פרטי ("כל שרברב"), פנה לסוכן הביטוח שלך או למוקד מימוש זכויות של הראל בטלפון: 03-9294000 בין השעות 07:30-17:00.
      המוקד יפתח עבורך בקשה וינחה אותך כיצד להזמין בעל מקצוע.

    אם נגרם נזק לרכושך יישלח אליך שמאי לאמוד את הנזקים. למידע נוסף עיין במדריך להגשת בקשה לקבלת תגמולי ביטוח בגין נזקי מים.