​הבית שלך הוא לרוב הנכס היקר ביותר שלך. לכן חשוב שתגן עליו. ביטוח דירה כולל שלושה מרכיבים עיקריים, הניתנים לרכישה ביחד או לחוד: ביטוח מבנה, ביטוח תכולה ורכוש וביטוח נזקי גוף ורכוש של צד ג' - לכיסוי נזקים שנגרמו במקרים כגון אדם שהחליק במדרגות ביתך, או רטיבות בקירות של השכן שמקורה בנזילה מהאמבטיה שלך.

ביטוח דירה ומבנה של הראל יעניק לך את ההגנה המתאימה לך ביותר.

הגן על הנכס היקר ביותר שלך!
אנחנו לשירותך

תשובות לשאלות נפוצות בנושא ביטוח דירה

  • איך אני מעדכן את אמצעי התשלום שלי?
  • באפשרותך לשנות את אמצעי התשלום (כרטיס אשראי או הוראת קבע) עבור הפוליסה שרכשת, בהתאם לסוג המוצר הרלוונטי.

    למידע נוסף
  • האם המסמכים ששלחתי לכם התקבלו?
  • כדי לוודא שהמסמכים ששלחת אלינו התקבלו באופן תקין, תוכל להיעזר במערכת סטטוס קבלת מסמכים.

  • נגרם לי נזק בבית. מה עליי לעשות?
  • ​במידה ונגרם נזק בביתך וברשותך פוליסת ביטוח דירה, עליך לפנות לסוכן הביטוח שלך או להתקשר למוקד התביעות של הראל בטלפון 03-9294000, בימים א' - ה', בין השעות 7:30-19:00.
    בפנייה למוקד השירות ודא כי ברשותך הפרטים הבאים:

    • מספר פוליסה
    • תאריך גרימת הנזק
    • הכתובת בה נגרם הנזק
    • תיאור האירוע

    נציגי השירות יפתחו עבורך אירוע במערכת וינחו אותך כיצד להמשיך לפעול.

    בנוסף, באתר הראל תוכל למצוא מדריכי תביעה ייעודיים שיסייעו לך לממש את זכויותיך בקלות וביעילות.

לזה אתם חייבים להקשיב: אבלמה - הפודקאסט הכלכלי של הראל, לכל מי שרוצה לדעת

לפרטים ולהאזנה

​תביעות ביטוח דירה ומבנה


אנו עושים כל שביכולתנו על-מנת שתוכל למצות את זכויותיך בפוליסות הביטוח שברשותך. העמדנו לרשותך מספר מדריכים שיעניקו לך את כל המידע הנדרש על-מנת שתוכל להגיש בקשה לתביעת ביטוח דירה ומבנה בקלות ובמהירות.

 תביעות ביטוח דירה 

מוקד שירות לקוחות

 

שעות פעילות:

ימים א'-ה', בין השעות 8:00-17:00