​הבית שלך הוא לרוב הנכס היקר ביותר שלך. לכן חשוב שתגן עליו. ביטוח דירה כולל שלושה מרכיבים עיקריים, הניתנים לרכישה ביחד או לחוד: ביטוח מבנה, ביטוח תכולה ורכוש וביטוח נזקי גוף ורכוש של צד ג' - לכיסוי נזקים שנגרמו במקרים כגון אדם שהחליק במדרגות ביתך, או רטיבות בקירות של השכן שמקורה בנזילה מהאמבטיה שלך.

ביטוח דירה של הראל יעניק לך את ההגנה המתאימה לך ביותר.

הגן על הנכס היקר ביותר שלך!
אנחנו לשירותך

תשובות לשאלות נפוצות בנושא ביטוח דירה

  • האם המסמכים ששלחתי לכם התקבלו?
  • כדי לוודא שהמסמכים ששלחת אלינו התקבלו באופן תקין, תוכל להיעזר במערכת סטטוס קבלת מסמכים.

  • נגרם לי נזק בבית. מה עליי לעשות?
  • ​במידה ונגרם נזק בביתך וברשותך פוליסת ביטוח דירה, עליך לפנות לסוכן הביטוח שלך או להתקשר למוקד התביעות של הראל בטלפון 03-9294000, בימים א' - ה', בין השעות 7:30-19:00.
    בפנייה למוקד השירות ודא כי ברשותך הפרטים הבאים:

    • מספר פוליסה
    • תאריך גרימת הנזק
    • הכתובת בה נגרם הנזק
    • תיאור האירוע

    נציגי השירות יפתחו עבורך אירוע במערכת וינחו אותך כיצד להמשיך לפעול.

    בנוסף, באתר הראל תוכל למצוא מדריכי תביעה ייעודיים שיסייעו לך לממש את זכויותיך בקלות וביעילות.

  • מה עליי לעשות על מנת לעדכן את הכתובת של הנכס המבוטח בביטוח דירה?
  • ​במידה ועברת דירה ו/או ברצונך לעדכן את כתובת הנכס המבוטח בביטוח דירה, עליך לשלוח אלינו באמצעות סוכן הביטוח שלך צילום ת"ז עם ספח הכתובת המעודכנת.
    במקרה והכתובת עדיין לא עודכנה בתעודה, יש לצלם את תעודת הזהות ללא הספח  ולרשום בכתב יד ברור את הכתובת החדשה.

יש טיסה לחו"ל באופק? ביטוח נסיעות עושים בהראל, חברת ביטוחי הבריאות הגדולה בישראל

לרכישה

​תביעות ביטוח דירה


אנו עושים כל שביכולתנו על-מנת שתוכל למצות את זכויותיך בפוליסות הביטוח שברשותך. העמדנו לרשותך מספר מדריכים שיעניקו לך את כל המידע הנדרש על-מנת שתוכל להגיש בקשה לתביעת ביטוח דירה בקלות ובמהירות.

 תביעות ביטוח דירה 

מוקד שירות לקוחות

 

שעות פעילות:

ימים א'-ה', בין השעות 8:00-17:00