>

​​​כמבוטח באחת מפוליסות ביטוחי הדירה של הראל, באפשרותך לשנות את אמצעי התשלום עבור פוליסת ביטוח הדירה שרכשת בכל עת. ניתן לבצע את התשלום באמצעות כרטיס אשראי או הוראת קבע מהבנק. כחלק מתהליך הבקשה, תתבקש למלא טופס עדכון אמצעי תשלום בהתאם לבחירתך, ולהעביר לטיפולנו.

פעל בהתאם להנחיות מדריך זה לצורך הגשת בקשה לעדכון אמצעי תשלום.

מעלים הילוך ומקבלים עד 40% הנחה בביטוח הרכב
לקבלת הצעה

​יש להדפיס את הטופס, למלא את הפרטים המבוקשים בכתב יד ברור ולחתום על הטופס.

ככלל, אנו ממליצים לך לפנות לסוכן הביטוח שלך שיסייע לך במילוי הבקשה וילווה אותך לאורך הטיפול בה.

באפשרותך לפנות לשירות לקוחות הראל לקבלת סיוע נוסף במילוי הטופס, במספר 2735*.

את הטופס המלא והחתום, עליך להעביר לסוכן הביטוח שלך. לחלופין, באפשרותך להעביר את הטופס ישירות אלינו באחת מהדרכים הבאות:
בפקס, למספר: 03-7348169
בדואר אלקטרוני, לכתובת: avihais@harel-ins.co.il

לבדיקה האם המסמכים ששלחת התקבלו במשרדינו, צלצל למוקד המענה הממוחשב, העומד לרשותך 24 שעות ביממה בטלפון: 1-700-702-870.

השירות ניתן שלוש שעות לאחר קבלת הטופס בפקס, אם התקבל בשעות העבודה המקובלות: 15:00-8:00, בימים א'-ה'. טופס שיתקבל לאחר השעה 15:00 יעודכן במענה הממוחשב ביום העבודה הבא.

​​באפשרותך להתעדכן במצב הבקשה שלך בכל עת באמצעות:

  • סוכן הביטוח שלך
  • מוקד שירות הלקוחות של הראל, בטלפון 2735*