כמבוטח באחת מפוליסות הביטוח המקיף לרכב של הראל, באפשרותך לקבל פיצוי כספי במקרים של ניסיון שלא צלח לגניבת רכבך, אך גרם לנזק למערכות פנימיות ברכב. לדוגמה: מערכת המיגון, ההתנעה, ההיגוי ועוד.

במסגרת תהליך התביעה, תתבקש למלא טופס הודעה על תאונה ולצרף מסמכים נוספים.​

הראל סוויץ' ביטוח רכב - נוסעים מעט, משלמים מעט. לפרטים חייגו: 2010*
בדקו כמה תשלמו

עליך לדווח על המקרה בהקדם למשטרה ולקבל אישור על הדיווח. אישור זה הכרחי לתהליך התביעה שלך על פי תנאי הפוליסה.

ככלל, אנו ממליצים לך לבדוק את זכאותך ולקבל הכוונה מסוכן הביטוח באמצעותו רכשת את הפוליסה. לאחר בדיקת זכאותך לכיסוי בגין ניסיון גניבת הרכב, העבר הודעה על האירוע לסוכן הביטוח שלך ו/או למוקד תביעות ביטוח רכב בטלפון: 03-9294000.

שעות פעילות המוקד בימים א'-ה' בין השעות 7:30-19:00, ימי ו' וערבי חג 7:30-12:00.

בשיחה תתבקש למסור פרטים אודות פרטי הרכב, מיקום האירוע ואישור המשטרה כמו גם תיאור הנזקים במערכת המיגון או ההתנעה של הרכב.

מיד לאחר קבלת הדיווח על המקרה בחברתנו, יישלח אליך מכתב בקשה למסמכים הנחוצים לבירור התביעה.

על מנת לייעל ולזרז את הטיפול במקרה, מומלץ לוודא כי מצויים ברשותך המסמכים הבאים:

  1. טופס העברה בנקאית וצילום שיק
  2. טופס הודעה על תאונה
  3. הסכמה למסירת מידע בעל הרכב
  4. צילום רישיון רכב
  5. אישור משטרה
  6. חשבוניות תיקון

7. כל מסמך נוסף הקשור באירוע (כמו תמונות הנזק)

יתכן כי תתבקש להגיש מסמכים נוספים בהמשך.

​מסמכים שאינם נדרשים כמקור ניתן לשלוח במייל fax8327@harel-ins.co.il או בפקס שמספרו 03-7348327.

הגשת בקשה באמצעות סוכן הביטוח שלך: באפשרותך להגיש את הבקשה באמצעות סוכן הביטוח שלך אשר ילווה אותך בתהליך.


הגשת בקשה באמצעות מוקד תביעות רכב: להגשת הבקשה עליך למלא טופס הודעה.

צרף את המסמכים הנחוצים לטופס הבקשה ושלח אלינו:
בפקס, למספר: 03-7348110. לידיעתך, לאחר קבלת הפקס בחברתנו, יישלח אליך פקס חוזר המאשר כי המסמכים אכן הגיעו למשרדינו.
בדואר, לכתובת: הראל ביטוח ופיננסים, רח' המרץ 11, פתח-תקוה, לידי מחלקת תביעות רכב.
בדואר אלקטרוני, לכתובת: fax8110@harel-ins.co.il
במסרון, למספר: 052-3256470 – לשליחת מסמכים ותמונות בקלות ובמהירות, עבור תביעה קיימת בלבד.

​לאחר בחינת כלל הנסיבות, אנו נבחן את זכאותך לפיצוי בכפוף לתנאי הפוליסה והגדרותיה.

אם זכאותך תאושר, ישולמו לך תגמולי הביטוח באמצעות העברה בנקאית לחשבון הבנק שלך.

אם אינך זכאי לפיצוי על פי תנאי הפוליסה, תישלח אליך הודעה המפרטת את הסיבות לכך.

באפשרותך להתעדכן במצב הבקשה שלך בכל עת באמצעות:

  • אתר האינטרנט של הראל - סטטוס תביעת רכב
  • סוכן הביטוח שלך
  • מוקד תביעות ביטוח רכב של הראל, בטלפון 03-9294000

עצמאים, איך שלא תסתכלו על זה, אתם מרוויחים: הפקידו לקרן הפנסיה עד לסוף 2019 ותיהנו מהטבת מס

לפרטים נוספים ולהפקדה