כמבוטח באחת מפוליסות הביטוח המקיף לרכב של הראל, באפשרותך לקבל פיצוי כספי חד-פעמי במקרה של גניבת רכבך.

במסגרת התהליך תתבקש להגיש תלונה במשטרה ולהעביר אלינו אישור על כך.

פעל בהתאם להנחיות מדריך זה לצורך הגשת בקשה לפיצוי כספי בגין גניבת הרכב.

הראל סוויץ' ביטוח רכב - נוסעים מעט, משלמים מעט. לפרטים חייגו: 2010*
בדקו כמה תשלמו
  • עם היוודע לך דבר הגניבה, דווח על פרטי האירוע בתחנת המשטרה, ובקש אישור משטרתי על הגשת התלונה.
  • ככלל, אנו ממליצים לך לבדוק את זכאותך ולקבל הכוונה מסוכן הביטוח שלך באמצעותו רכשת את הפוליסה.
    לאחר בדיקת זכאותך לכיסוי בגין תביעת הרכב, העבר הודעה על האירוע לסוכן הביטוח שלך או למוקד תביעות ביטוח רכב בטלפון: 03-9294000, שעות פעילות המוקד: א'-ה', בין השעות 19:00-7:30, ובימי ו' וערבי חג בין השעות 12:00-7:30.
  • לפני הגשת הבקשה וודא שמצוי ברשותך טופס התלונה במשטרה.

הגשת בקשה באמצעות סוכן הביטוח שלך: באפשרותך להגיש את הבקשה באמצעות סוכן הביטוח שלך אשר ילווה אותך בתהליך.


הגשת בקשה באמצעות מוקד תביעות רכב: להגשת הבקשה עליך למלא טופס הודעה.

צרף את המסמכים הנחוצים לטופס הבקשה ושלח אלינו:
בפקס, למספר: 03-7348110. לידיעתך, לאחר קבלת הפקס בחברתנו, יישלח אליך פקס חוזר המאשר כי המסמכים אכן הגיעו למשרדינו.
בדואר, לכתובת: הראל ביטוח ופיננסים, רח' המרץ 11, פתח-תקוה, לידי מחלקת תביעות רכב.
בדואר אלקטרוני, לכתובת: fax8110@harel-ins.co.il
במסרון, למספר: 052-3256470 – לשליחת מסמכים ותמונות בקלות ובמהירות, עבור תביעה קיימת בלבד.
  • לאחר בחינת כלל הנסיבות, תתקבל החלטה בעניין גובה הפיצוי ומועד התשלום, לפי המוסכם בפוליסה שברשותך.
  • אם זכאותך אושרה ישולם לך התגמול הביטוחי בהעברה בנקאית לחשבון הבנק שלך, לפי הפרטים שמסרת והרשומים במערכת.
  • אם אינך זכאי לפיצוי לפי תנאי הפוליסה, תישלח אליך הודעה המפרטת את הסיבות לכך.

באפשרותך להתעדכן במצב הבקשה שלך בכל עת באמצעות:

  • אתר האינטרנט של הראל - סטטוס תביעת רכב
  • סוכן הביטוח שלך
  • מוקד תביעות ביטוח רכב של הראל, בטלפון 03-9294000

עצמאים, איך שלא תסתכלו על זה, אתם מרוויחים: הפקידו לקרן הפנסיה עד לסוף 2019 ותיהנו מהטבת מס

לפרטים נוספים ולהפקדה