כמבוטח באחת מפוליסות הביטוח המקיף לרכב של הראל, באפשרותך לקבל פיצוי כספי במקרה של פגיעה בזדון ברכבך (פגיעה של גורם חיצוני בכוונה תחילה), למשל: שריטות, בעיטות ועוד.

במסגרת תהליך התביעה, תתבקש למלא טופס הודעה על תאונה ולצרף מסמכים נוספים.​

מתכננים נסיעה לחו"ל? היערכו מראש גם למקרה של ביטול. ריכשו ביטוח ביטול נסיעה מכל סיבה
לרכישה on-line

עליך לדווח על המקרה בהקדם למשטרה ולקבל אישור על הדיווח. אישור זה הכרחי לתהליך התביעה שלך על פי תנאי הפוליסה.

ככלל, אנו ממליצים לך לבדוק את זכאותך ולקבל הכוונה מסוכן הביטוח באמצעותו רכשת את הפוליסה. לאחר בדיקת זכאותך לכיסוי בגין פגיעה בזדון, העבר הודעה על האירוע לסוכן הביטוח שלך ו/או למוקד תביעות ביטוח רכב בטלפון: 03-9294000.

שעות פעילות המוקד בימים א'-ה' בין השעות 7:30-19:00, ימי ו' וערבי חג 7:30-12:00.

בשיחה תתבקש למסור מידע כגון פרטי הרכב, פרטי הנזקים ועוד.

​​מיד לאחר קבלת הדיווח על המקרה בחברתנו, יישלח אליך מכתב בקשה למסמכים הנחוצים לבירור התביעה.

על מנת לייעל ולזרז את הטיפול במקרה, מומלץ לוודא כי מצויים ברשותך המסמכים הבאים:

  1. טופס העברה בנקאית וצילום שיק
  2. טופס הודעה על תאונה
  3. צילום רישיון רכב
  4. אישור משטרה
  5. חשבוניות תיקון
  6. הסכמה למסירת מידע בעל הרכב
  7. כל מסמך נוסף הקשור באירוע (כמו: תמונות ממקום האירוע)

יתכן כי תתבקש להגיש מסמכים נוספים בהמשך.

באפשרותך להגיש את בקשתך באחת מהדרכים הבאות:

האתר On-line - הגשת תביעת ביטוח רכב.
        לצפייה בסרטון הסבר אודות הגשת תביעה באינטרנט
סוכן הביטוח שלך, אשר ילווה אותך בתהליך.
מוקד תביעות רכב: להגשת הבקשה עליך למלא טופס הודעה.

צרף את המסמכים הנחוצים לטופס הבקשה ושלח אלינו באחת מהדרכים הבאות:

בדואר אלקטרוני, לכתובת: fax8327@harel-ins.co.il
בפקס, למספר: 03-7348327. לאחר קבלת הפקס בחברתנו, יישלח אליך פקס חוזר המאשר כי המסמכים הגיעו למשרדינו.
בדואר, לכתובת: הראל ביטוח ופיננסים, רח' המרץ 11, פתח-תקוה, לידי מחלקת תביעות רכב.

במסרון, למספר: 052-3256470 – לשליחת מסמכים ותמונות בקלות ובמהירות, עבור תביעה קיימת בלבד.


​לאחר בחינת כלל הנסיבות, אנו נבחן את זכאותך לפיצוי בכפוף לתנאי הפוליסה והגדרותיה.

אם זכאותך תאושר, ישולמו לך תגמולי הביטוח באמצעות העברה בנקאית לחשבון הבנק שלך.

אם אינך זכאי לפיצוי על פי תנאי הפוליסה, תישלח אליך הודעה המפרטת את הסיבות לכך.

באפשרותך להתעדכן במצב הבקשה שלך בכל עת באמצעות:

  • אתר האינטרנט של הראל - סטטוס תביעת רכב
  • סוכן הביטוח שלך
  • מוקד תביעות ביטוח רכב של הראל, בטלפון 03-9294000

הראל סוויץ' ביטוח רכב - נוסעים מעט, משלמים מעט. לפרטים חייגו: 2010*

בדקו כמה תשלמו