כמבוטח בפוליסת ביטוח הבריאות של הראל הכוללת כיסוי ביטוחי לפיצוי בגין גילוי מחלה קשה, באפשרותך לקבל סכום כספי חד-פעמי, במקרים הקבועים בפוליסה. סכום זה יאפשר לך להתמודד טוב יותר עם המצב הבריאותי החדש ועם ההוצאות הנלוות הגבוהות הכרוכות בטיפול במחלה. כך תוכל לשמור על רמת חיים נאותה גם בתקופת מחלתך.

פעל בהתאם להנחיות מדריך זה לצורך הגשת בקשה לפיצוי בגין גילוי מחלה קשה.

ככלל, אנו ממליצים לך לפנות לסוכן הביטוח שלך לבדיקת זכאותך ולקבלת הכוונה כיצד לפעול לפני הגשת הבקשה. כמו כן, הסוכן יוכל ללוות אותך ולסייע בטיפול בהגשת התביעה.

לפני הגשת הבקשה, ודא כי מצויים ברשותך המסמכים הבאים:

  • מכתב סיכום מחלה חתום על-ידי הרופא המטפל
  • תוצאות בדיקות המעידות על גילוי מחלה קשה

ייתכן כי תידרש להציג מסמכים רפואיים נוספים בהמשך.

באפשרותך להגיש את הבקשה On-line, באמצעות התחברות לאזור המידע האישי באתר הראל ובחירה באפשרות "הגשת תביעה חדשה". בדרך זו תוכל לשלוח לנו את המסמכים הרלוונטיים בקלות ובמהירות.

לחלופין, באפשרותך למלא את טופס התביעה (חלקים א' ו-ב') המופיע בתחתית עמוד זה, לצרף אליו את כל המסמכים הרלוונטיים ולשלוח אותם אלינו באחת הדרכים הבאות:

באמצעות סוכן הביטוח שלך, אשר ילווה אותך בתהליך ויטפל עבורך במקרה הביטוח מול הראל

בפקס, למספר: 03-7348166

תוכל לוודא את הגעתו באמצעות האתר או בפנייה למוקד המענה הממוחשב העומד לרשותך 24 שעות ביממה, בטלפון: 1-700-702-870.
השירות ניתן שלוש שעות לאחר שליחת הטופס. בקשות שיתקבלו לאחר השעה 15:00 יעודכנו ביום העבודה הבא.
בדואר אלקטרוני, לכתובת: tvbriut@harel-ins.co.il
בדואר, לכתובת: רחוב אבא הלל 3, ת"ד 1951 רמת גן, מיקוד 5211802, לידי הראל חברה לביטוח, אגף תביעות בריאות וחו"ל

במסרון, למספר 052-3235121

במידה והגשת את הבקשה באמצעות סוכן או באמצעות פקס או בדואר, תשובתנו תישלח אליך לכתובת הרשומה בטופס הבקשה, עד 30 ימי ממועד קבלת כל המסמכים המבוקשים.

במידה והגשת את הבקשה און-ליין, אנו נעדכן אותך באופן שוטף בהתפתחויות הטיפול בבקשתך, באמצעות מסרונים לטלפון הנייד שלך או בהודעה לכתובת הדואר האלקטרוני שלך (כפי שבחרת בעת פתיחת הבקשה) תשובתנו לבקשה תישלח אליך עד 30 ימים ממועד קבלת כל המסמכים המבוקשים.

אם תאושר זכאותך, נשלם לך החזר כספי בהתאם לתנאים הקבועים בפוליסה.

  • בכל עת באתר האינטרנט של הראל: מערכת למימוש זכויות אונליין - אזור המידע האישי שלך בהראל
  • בפנייה למוקד שירות הלקוחות בטלפון 2735*
  • באמצעות סוכן הביטוח שלך