​במידה ואתה ובני משפחתך מבוטחים בביטוח בריאות קבוצתי של הראל מטעם מקום העבודה, שהתשלום עבורו בוצע באמצעות תלוש השכר שלך, דע כי ביטוח זה יסתיים עם סיום עבודתך. באפשרותך להמשיך את הביטוח במסגרת פוליסת המשך של הראל (במידה ואפשרות זו קיימת בפוליסה של מקום העבודה שלך), או במסגרת ביטוח בריאות פרטי אחר.

לשם כך, אנו ממליצים לך ליצור קשר עם סוכן הביטוח שלך מיד עם עזיבתך את מקום העבודה, לבדיקת הביטוחים שלך ולסיוע בבחירת הפוליסה המתאימה לך.

למידע נוסף, פעל לפי ההנחיות במדריך זה.

גם בהגשת תביעות בביטוח הרפואי עוברים ל- on-line. פשוט יותר, זמין יותר, מהיר יותר.
להגשת תביעה

​המדריך מיועד לעובדים שהיו מבוטחים במסגרת פוליסת ביטוח בריאות קבוצתית ממקום עבודתם, עזבו את מקום עבודתם, מכל סיבה שהיא, ומצויים כיום באחד המצבים הבאים:

  • טרם החלו לעבוד במקום עבודה כלשהו
  • החלו לעבוד במקום עבודה חדש, שאינו מציע באופן מיידי או בכלל ביטוח בריאות לעובדיו

​באפשרותך לקבל מידע על פוליסת הביטוח ממקום העבודה שלך באחת הדרכים הבאות:

  • חפש את שם הארגון או מקום העבודה שלך באתר הראל, ובדוק אם קיים מידע על הפוליסה שלך באתר.
  • במידה ולא מצאת מידע באתר או שאין ברשותך את שם המשתמש והסיסמא הדרושים לצפייה בפוליסה, באפשרותך לפנות למחלקת משאבי האנוש במקום העבודה שעזבת ולקבל את חוברת הפוליסה ו/או את פרטי ההזדהות של הארגון לשם כניסה לאתר.
  • לחלופין, באפשרותך לפנות לסוכן הביטוח שלך או ליצור קשר עם מוקד שירות הלקוחות של הראל בטלפון 2735*.

​במרבית פוליסות ביטוחי הבריאות קיימת אפשרות להמשיך את הביטוח גם לאחר סיום יחסי עובד-מעביד, במסלול ביטוח פרטי. לשם כך, חשוב שתבדוק את התנאים המפורטים בפרק ההמשכיות בפוליסה:

  • האם ניתן לשמור על כל הכיסויים במסגרת פוליסת הביטוח או על חלקם?
  • האם ישנה הגבלת זמן למעבר לפוליסה פרטית, מרגע סיום יחסי עובד-מעביד?

זכור כי המשכת פוליסת ביטוח הבריאות שלך במסגרת מסלול פרטי, מאפשרת לך ולבני משפחתך ליהנות מרצף ביטוחי מלא, לכל או למרבית הכיסויים בהם הייתם מבוטחים, ללא צורך בהליך חיתום רפואי מחודש, הכולל מילוי הצהרת בריאות, וללא תקופת אכשרה או תקופת המתנה.

​אנו ממליצים לך ליצור קשר עם סוכן הביטוח שלך מיד עם עזיבתך את מקום העבודה כדי לשמור על הכיסויים שלך ושל בני משפחתך במסגרת פוליסת המשך או ביטוח פרטי חדש. אם לא ידועים לך פרטי סוכן הביטוח שלך, צור קשר עם מוקד שירות הלקוחות של הראל בטלפון: 2735*.

הידעת? באפשרותך להגיש תביעה בביטוח הבריאות on-line

להגשת תביעה