​כמבוטח באחת מפוליסות הביטוח המקיף לרכב של הראל הכוללת כיסוי לשירותי דרך וגרירה, באפשרותך לפנות למוקד ספק השירות המופיע בפוליסה שברשותך לקבלת שירותי תיקון קלים, בכפוף לתנאי הפוליסה.

​תיקוני דרך קלים הינם תיקונים זמניים לתקלות שאינן מורכבות. אם יש צורך בחלפים, הם יסופקו על חשבונך, כלומר - תמורת תשלום. לאחר התיקון עליך להגיע למוסך מורשה לתיקון קבוע של התקלה.

ככלל, אנו ממליצים לך לפנות לסוכן הביטוח שלך שיבדוק את זכאותך ויסייע לך באיתור ספק השירות המופיע בפוליסה שברשותך.

השירות ניתן על-ידי מספר ספקים שונים שבהסכם עמנו. טרם הפנייה לאחד מספקי השירות, אנא בדוק מי ספק השירות המוגדר במסגרת הפוליסה שלך וודא כי כתב שירות זה כלול בפוליסה שברשותך.

פנה לספק השירות המוגדר בפוליסה שלך:

שגריר - מוקד שירות ארצי, הזמין עבורך 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע (למעט יום כיפור), בטלפון: 03-5578888 או 8888*.


זברה - מוקד שירות ארצי, הזמין עבורך 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע (למעט יום כיפור), בטלפון: 2113*.


דרכים - מוקד שירות ארצי, הזמין עבורך 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע (למעט יום כיפור), בטלפון: 2008* או 03-5761205.