​לתשומת ליבכם, לצורך הגשת תביעה בהתאם להנחיות בעמוד זה יש לוודא שיש ברשותכם מדפסת, סורק/מצלמה או אפשרות שליחה בדואר ישראל.

על מנת להימנע מעיכובים מיותרים אנו ממליצים להגיש את הבקשה באמצעות בקשה מקוונת
לכניסה להגשת בקשה מקוונת לחצו כאן

היום מגישים תביעת בריאות בקלות וללא צורך בהדפסת טפסים
להגשת תביעה
  1. לתשומת לבך, הכיסוי קיים רק בחלק מפוליסות פרט שנרכשו עד ה- 31.12.2013, או בפוליסות קבוצתיות שחודשו עד לתאריך זה.
  2. לפני הגשת הבקשה, יש לקרוא ביסודיות את ההנחיות הכתובות בתחילת טופס התביעה הרלוונטי עבורכם
    את הטופס תוכלו למצוא בהמשך עמוד זה

​להגשת הבקשה באמצעות האתר לחצו כאן. הדרך המומלצת, הקלה והנוחה ללא צורך בהדפסה ומילוי ידני של טפסים

לחלופין, באפשרותך להדפיס את טופס התביעה הידני, למלא אותו ולהעבירו אלינו באחת מן הדרכים הבאות:

בדואר אלקטרוני, לכתובת: tvbriut@harel-ins.co.il

בפקס, למספר: 03-7348166

במסרון, למספר 052-3235121

באמצעות סוכן הביטוח שלך, אשר ילווה אותך בתהליך.  לבדיקת פרטי הסוכן שלך היכנס לאזור המידע האישי

בדואר, לכתובת: רחוב אבא הלל 3, ת"ד 1951 רמת גן, מיקוד 5211802, לידי הראל חברה לביטוח, אגף תביעות בריאות

תוכל לוודא את הגעת הבקשה שנשלחה בדואר אלקטרוני או פקס באמצעות המערכת לבדיקת קבלת מסמכים שבאתר, או באמצעות פנייה למענה קולי ממוחשב הפעיל 24 שעות ביממה, במספר: 1-700-70-28-70.

השירות ניתן שלוש שעות ממועד שליחת המסמכים. מסמכים שנשלחו לאחר השעה 15:00 יעודכנו במערכת ביום העבודה הבא.

אם הנך מעל גיל 67 וברצונך להגיש את תביעתך טלפונית, ניתן לפנות למוקד השירות שלנו​.

​באפשרותך להתעדכן במצב הבקשה שלך בדרכים הבאות:

  1. ​באזור המידע האישי שלך באתר

  2. באמצעות סוכן הביטוח שלך

​​תשובה לבקשה תישלח אליך עד 30 ימים ממועד קבלת כל המסמכים המבוקשים.