​​אנחנו בהראל,​ מתייחסים לאזרחים ותיקים המבוטחים אצלנו במלוא הכבוד הראוי להם, 

ולכן משקיעים בחשיבה ובשירות עבורם בכל דרך שתתאים להם ותקל עליהם בקבלת שירות ומידע נחוץ. ​​

לדוגמא:​

  • ​​​הנגשת המידע באופן ברור וקל להבנה.

  • הכשרה של נותני שירות ומכירה שעברו הכשרה ייעודית לעבודה עם אזרחים ותיקים

  • אפשרות לשיתוף גורם נוסף, כמו בן משפחה, סוכן או עו"ד, מטעם האזרחים הוותיקים בשיחות שירות ומכירה

  • מנגנונים לצמצום הסיכון לניצול כלכלי של מבוטחים שהם אזרחים ותיקים

  • אפשרות להגשת תביעות בעל פה על ידי האזרחים הוותיקים בסיוע נותני שירות שהוכשרו לכך במוקד השירות שלנו 27​​3​5*​​

  • פנייה לאזרחים ותיקים גם באופן טלפוני לצורך מתן מידע מהותי במספר צמתים בחיי המוצר או לאורך הליך תביעה

  • מענה לפניות ציבור של אזרחים ותיקים​ תוך 21 ימים​​

  • לצפייה בדוח השנתי לשירות אזרחים ותיקים לחצו כאן 



חזרה לאמנת השירות​ ​​​​