​​​כמבוטח באחת מפוליסות ביטוח הבריאות של הראל, באפשרותך למנות סוכן ביטוח חדש, לפי בחירתך, שיטפל עבורך בפוליסת ביטוח הבריאות הפרטית שברשותך. מינוי סוכן ביטוח חדש מתבצע באמצעות טופס מינוי סוכן חדש, המעניק ייפוי כוח לסוכן בו בחרת, על-מנת שיפעל באופן עצמאי או מטעמנו, לטפל בפוליסות שלך.

פעל בהתאם להנחיות במדריך זה למינוי סוכן ביטוח חדש שיטפל בפוליסה שלך בהראל.

ביטוח רכב חכם הוא ביטוח שמתאים את עצמו אליך ולא ההיפך.
לקבלת הצעה

מינוי סוכן ביטוח חדש מתבצע באמצעות טופס בקשה למינוי סוכן חדש, המעניק ייפוי כוח לסוכן בו בחרת, על-מנת שיפעל באופן עצמאי או מטעמנו, לטפל בפוליסות שלך.

את הבקשה יש להגיש בלחיצה על הקישור הזה

לחילופין ניתן להגיש את הבקשה באופן הבא:

באפשרותך להגיש בקשה למינוי סוכן חדש בכל עת, באמצעות מילוי טופס מינוי סוכן חדש, הכולל את פרטיך, כמו גם פרטי הסוכן החדש שאתה ממנה.

במידה והחלטת כי ברצונך למנות את סוכן הביטוח רק עבור הפוליסה שברשותך, עלייך למלא טופס מינוי סוכן בפוליסת ביטוח בריאות ולציין האם ברצונך למנותו עבור כל פוליסות ביטוח הבריאות הרשומות על שמך (על-פי תעודת הזהות שלך), או עבור טיפול בפוליסות ספציפיות, זאת בציון מספרי הפוליסות שברצונך שיעברו לטיפול הסוכן החדש.

במקרה בו תרצה למנות סוכן לטיפול בפוליסות עבור בני משפחה שהנם בגירים, יש לרשום את שמותיהם ולהחתים אותם על אותו הטופס (בסמוך לחתימתך).

אנא ציין את התאריך בו מילאת את הטופס ושלח אותו אלינו חתום באחת הדרכים הבאות:

הגשת בקשה באמצעות סוכן הביטוח שלך:
אשר ילווה אותך בתהליך ויטפל בבקשתך מול הראל.

הגשת בקשה בדואר אלקטרוני, לכתובת:  polisotbs@harel-ins.co.il

העלאת המסמך לאזור האישי שלך

הגשת בקשה בפקס, למספר: 03-7348178.
תוכל לוודא את הגעתו באמצעות האתר או בפנייה למוקד המענה הממוחשב העומד לרשותך 24 שעות ביממה, בטלפון: 1-700-702-870.
השירות ניתן שלוש שעות לאחר שליחת הטופס. בקשות שיתקבלו לאחר השעה 15:00 יעודכנו ביום העבודה הבא.

הגשת בקשה בדואר, לכתובת: דרך אבא הלל 3, ת"ד 1951 רמת גן, מיקוד 5211802, לידי האגף לביטוח בריאות.

לאחר מילוי פרטי הסוכן אנו נבחן את בקשתך. לאחר שהבקשה תאושר, אנו נעביר לסוכן הביטוח החדש שלך את פרטי הפוליסות שעבורן הענקת לו ייפוי כוח. אנו נעדכן אותך על כך במסרונים לנייד או באמצעות מכתב שיישלח לביתך.
זמן טיפול בבקשה הוא עד 14 ימי עסקים.

​​באפשרותך להתעדכן במצב הבקשה שלך בכל עת באמצעות:

  • סוכן הביטוח שלך
  • מוקד שירות הלקוחות של הראל, בטלפון 2735*

לזה חובה עליך להקשיב: אבלמה - הפודקאסט הכלכלי של הראל, לכל מי שרוצה לדעת

לפרטים ולהאזנה