>

כמבוטח באחת מפוליסות ביטוח הנסיעות לחו"ל של הראל, הכוללת כיסוי לשירותים רפואיים בחו"ל שלא במסגרת אשפוז, באפשרותך לפנות לקבלת טיפול רפואי בחו"ל ולקבל בגינו החזר כספי. כיסוי זה זה ניתן במקרים רפואיים המצריכים טיפול רופא, מתן תרופות, טיפול חירום בשיניים ועוד, בכפוף לתנאי הפוליסה ולהגדרותיה.

פעל בהתאם להנחיות מדריך זה להגשת בקשה להחזר כספי.


היום מגישים תביעת חו"ל בקלות וללא צורך בהדפסת טפסים
להגשת תביעה

​ככלל, אנו ממליצים לך לבדוק את זכאותך להחזר כספי או לקבל הכוונה מסוכן הביטוח שלך, כדי שתוכל למצות את זכויותיך. לפני הגשת הבקשה, ודא כי מצויים ברשותך המסמכים הבאים:

  • דוח רפואי מהרופא המטפל בחו"ל, הכולל את הסיבה לפנייה, פירוט מהלך המחלה ואבחנת הרופא
  • חשבון מפורט וקבלות על התשלום
  • במידה והחשבון לא שולם על-ידך, חובה לציין זאת
  • בהמשך התהליך ייתכן ותתבקש להציג מסמכים נוספים.

​הגשת בקשה און ליין: באפשרותך להגיש את הבקשה ולצרף את הקבלות והמסמכים הנחוצים באמצעות המערכת למימוש זכויות On-line, בקלות ובמהירות.


להגשת הבקשה באמצעות סוכן, בדואר, בפקס, במייל או במסרון, עליך למלא את טופס התביעה המופיע בתחתית עמוד זה, לצרף אליו את כל המסמכים הנחוצים ולשלוח אלינו באחת הדרכים הבאות:

באמצעות סוכן הביטוח שלך, אשר ילווה אותך בתהליך ויטפל עבורך במקרה הביטוח מול הראל.

בדואר, לכתובת: אבא הלל 3, ת"ד 10952 רמת גן, מיקוד 5252202, לידי הראל חברה לביטוח, מחלקת מימוש זכויות ביטוח נסיעות לחו"ל

בפקס, למספר: 03-7348168.
לשירותך עומד מענה ממוחשב, הפועל 24 שעות ביממה בטלפון 1-700-702-870, בו תוכל לוודא את קבלת המסמכים במשרדינו, כעבור שלוש שעות ממועד שליחתם. מסמכים שיישלחו לאחר השעה 15:00 יעודכנו במערכת ביום העבודה הבא.

בדואר אלקטרוני, לכתובת: tvioth@harel-ins.co.il
במסרון, למספר: 052-3236508

אם הנך מעל גיל 67 וברצונך להגיש את תביעתך טלפונית, ניתן לפנות למוקד השירות שלנו​.

​​לאחר קבלת הטופס והמסמכים שהתבקשו, אנו נבחן את זכאותך לכיסוי ביטוחי, בכפוף לתנאי הפוליסה ולהגדרותיה.

אם בקשתך תאושר, תזוכה בתשלום סכום הביטוח להחזר כספי בגובה ההחזר הקבוע בפוליסה לכל כיסוי ובניכוי השתתפות עצמית הקבועה בפוליסה.

הפיצוי הכספי יועבר לחשבון הבנק שלך, כפי שמצוין בטופס הבקשה.

אם בקשתך לא תאושר, תישלח אליך הודעה עם פירוט הסיבה לדחייה. זאת לאחר שיהיו בידינו מלוא המסמכים והפרטים הנדרשים לבירור החבות.

יתכן ותתבקש להמציא לחברה תיעוד נוסף מכל סוג שהוא. במקרים אלו תישלח אליך הודעה ובקשה בכתב.​


באפשרותך להתעדכן במצב הבקשה שלך באמצעות אחת הדרכים הבאות:

  • באזור המידע האישי שלך
  • בפניה למוקד שירות הלקוחות של הראל, בטלפון: 2735*
  • באמצעות סוכן הביטוח שלך