​ביטוח הבריאות של הראל מבטיח לך כי בשעת הצורך תוכל לקבל את הטיפול הרפואי הפרטי המתקדם והטוב ביותר בישראל. הפוליסה מעניקה לך כיסוי לביצוע ניתוח בבית חולים פרטי בארץ על-ידי מנתח פרטי, לפי בחירתך, בהתאם למועד רכישת / חידוש הפוליסה שברשותך:

  • ניתוח בבית חולים ועל-ידי מנתח שבהסכם עם הראל

  • ניתוח בבית חולים ו/או על-ידי מנתח שאינם בהסכם עם הראל (בפוליסות פרטיות שנרכשו עד ה- 31.01.2016 בלבד, או בפוליסות קבוצתיות שחודשו עד תאריך זה)

  • ניתוח בבית חולים פרטי, באמצעות הביטוח המשלים של קופת החולים בה אתה חבר וקבלת פיצוי מהראל (הכיסוי קיים בפוליסות פרטיות שנרכשו עד 31.12.2013 ובפוליסות קבוצתיות שחודשו עד למועד זה). במידה ושולמה השתתפות עצמית לקופת החולים על-ידך, תקבל החזר כספי מהראל​

ראשית, עליך למלא טופס בקשה לאישור ולתיאום ניתוח המורכב מ-3 חלקים:

חלק א', אותו עליך למלא בעצמך - אנא מלא בו את כל הפרטים המבוקשים בקפידה, לשם שיפור וייעול הטיפול בפנייתך.

חלק ב', נועד למילוי על-ידי הרופא המקצועי הקבוע בקופת החולים שלך, המטפל בך בבעיה הרפואית הקשורה לניתוח, כגון אורתופד, רופא נשים, רופא עיניים וכד', ובהיעדר רופא מקצועי, יש למלא הטופס על-ידי רופא משפחה או רופא ילדים.

חלק ג', נועד למילוי על-ידי הרופא המנתח שצפוי לבצע את הניתוח (לא רלוונטי במקרה של ניתוח בבית חולים פרטי באמצעות הביטוח המשלים של קופת החולים). 


ניתוח בבית חולים פרטי על-ידי מנתח שבהסכם עם הראל

לאחר בדיקת זכאותך ואישור הניתוח על-פי תנאי הפוליסה שברשותך, נעביר את ההתחייבויות הכספיות הנחוצות עבור הניתוח למנתח ולבית החולים, ונסדיר מולם ישירות את התשלום לאחר ביצוע הניתוח.

תוכל לאתר רופא באמצעות איתורון הרופאים של הראל, הכולל את רשימת הרופאים המנתחים שנמצאים בהסכם עם הראל.


ניתוח בבית חולים ו/או על-ידי מנתח שאינו בהסכם עם הראל

א. עליך לצרף לטופס הבקשה לתיאום ניתוח את הצעת המחיר לביצוע הניתוח מטעם המנתח ו/או בית החולים.

ב. לאחר אישור הבקשה, לפי תנאי זכאותך כפי שמצוינים בפוליסה, נבדוק את הצעת המחיר, ואם היא תתקבל, נטפל בפנייתך כאילו בחרת בספקי השירות שבהסכם ואתה תקבל הודעה על כך. עם זאת, ייתכן שנצטרך לנהל משא ומתן עם המנתח או עם בית החולים שבחרת כדי להגיע עמם להסכם התואם את מסגרת הפוליסה לצורך ביצוע הניתוח שלך.

ג. אם לא עלה בידינו להגיע להסכמה עם הגורמים שבחרת, נבקשך להעביר אלינו, לאחר ביצוע הניתוח, את דוח הניתוח וכן קבלות בגין התשלום עבורו. ההחזר יבוצע לפי שכר מנתח ובית חולים שבהסכם, בהתאם לתנאי הפוליסה שלך.

לתשומת לבך, בפוליסות שנרכשו החל מה- 31.01.2016 או בהסכמים קבוצתיים שחודשו החל מתאריך זה אין החזרים בגין הוצאות ניתוח. המבוטח יוכל לממש את זכאותו רק על ידי בחירת מנתח ובית חולים שבהסכם.


ניתוח בבית חולים פרטי, באמצעות הביטוח המשלים (שב"ן) של קופת החולים שאתה חבר בה

 אם כבר עברת את הניתוח, נבקשך לצרף לטופס הבקשה את המסמכים הבאים:

  • טופס סיכום שחרור או גליון ניתוח מבית החולים
  • קבלה על תשלום השתתפות עצמית, במקרה ששילמת

לתשומת ליבך, ניתוח בבית חולים פרטי באמצעות הביטוח המשלים של קופת החולים וקבלת פיצוי מהראל הינו כיסוי הקיים פוליסות פרט שנרכשו עד ה- 31.12.2013 ובפוליסות קבוצתיות שחודשו עד למועד זה.

באפשרותך להגיש את הבקשה On-line, באמצעות התחברות לאזור המידע האישי באתר הראל ובחירה באפשרות "הגשת תביעה חדשה". בדרך זו תוכל לשלוח לנו את המסמכים הרלוונטיים בקלות ובמהירות.

לחלופין, באפשרותך למלא את טופס התביעה (חלקים א' ו-ב') המופיע בתחתית עמוד זה, לצרף אליו את כל המסמכים הרלוונטיים ולשלוח אותם אלינו באחת הדרכים הבאות:

באמצעות סוכן הביטוח שלך, אשר ילווה אותך בתהליך ויטפל עבורך במקרה הביטוח מול הראל

בפקס, למספר: 03-7348166

תוכל לוודא את הגעתו באמצעות האתר או בפנייה למוקד המענה הממוחשב העומד לרשותך 24 שעות ביממה, בטלפון: 1-700-702-870.
השירות ניתן שלוש שעות לאחר שליחת הטופס. בקשות שיתקבלו לאחר השעה 15:00 יעודכנו ביום העבודה הבא.
בדואר אלקטרוני, לכתובת: tvbriut@harel-ins.co.il
בדואר, לכתובת: רחוב אבא הלל 3, ת"ד 1951 רמת גן, מיקוד 5211802, לידי הראל חברה לביטוח, אגף תביעות בריאות וחו"ל

במסרון, למספר 052-3235121

אם הגשת את הבקשה באמצעות סוכן, בפקס או בדואר, תשובתנו תישלח אליך לכתובת הרשומה בטופס הבקשה, עד 30 ימים ממועד קבלת כל המסמכים המבוקשים.

אם הגשת את הבקשה און-ליין, אנו נעדכן אותך באופן שוטף בהתפתחויות הטיפול בבקשתך, באמצעות מסרונים לטלפון הנייד שלך או בהודעה לכתובת הדואר האלקטרוני שלך (כפי שבחרת בעת פתיחת הבקשה). תשובתנו לבקשה תישלח אליך עד 30 ימים ממועד קבלת כל המסמכים המבוקשים.

אם תאושר זכאותך, נשלם לך החזר כספי בהתאם לתנאים הקבועים בפוליסה.

באפשרותך להתעדכן במצב הבקשה שלך באחת הדרכים הבאות:

  • באמצעות התחברות לאזור המידע האישי שלך באתר הראל וכניסה לעמוד התביעות שלי
  • באמצעות פנייה למוקד שירות הלקוחות של הראל, בטלפון: 2735*
  • באמצעות סוכן הביטוח שלך