ביטוח הבריאות של הראל מבטיח כי בשעת הצורך ניתן לקבל את הטיפול הרפואי הפרטי המתקדם והטוב ביותר בישראל.

הפוליסה מעניקה לך כיסוי לביצוע ניתוח בבית חולים פרטי בארץ על-ידי מנתח פרטי, לפי בחירתך.
לתשומת לבך,
בפוליסות שנרכשו/חודשו החל מה- 1.7.2016 אין החזרים כספיים בגין הוצאות ניתוח ששילמת. ניתן לממש את זכאותך רק על ידי בחירת מנתח ובית חולים שבהסכם וקבלת התחייבויות מראש באמצאותינו לביצוע הניתוח.

  • ​איך מתחילים?

    לאחר בדיקת זכאותך ואישור הניתוח על-פי תנאי הפוליסה שברשותך, נעביר את ההתחייבויות הכספיות הנחוצות עבור הניתוח למנתח ולבית החולים המצויים אתנו בהסכם לניתוח הנדרש.
    ניתן לאתר רופא באמצעות איתורון הרופאים של הראל, הכולל את רשימת הרופאים המנתחים שנמצאים בהסכם עם הראל.

    לתשומת ליבך,
    בפוליסות שנרכשו/ חודשו החל מה- 1.7.2016 אין החזרים כספיים בגין הוצאות ניתוח ששילמת. ניתן לממש את זכאותך רק על ידי בחירת מנתח ובית חולים שבהסכם.

    איך מגישים את הבקשה?

    אנו ממליצים להשתמש במערכת הגשת תביעות באתר הראל. בדרך זו ניתן לשלוח אלינו את המסמכים הנדרשים בקלות ובמהירות.
    לחלופין, באפשרותך למלא את טופס התביעה (חלקים א', ב' ו-ג'), ולצרף אליו את כל המסמכים הרלוונטיים:

    • חלק א'  יש למלא בעצמך -  לשיפור ולייעול הטיפול בפנייתך יש למלא את כל הפרטים הנדרשים בקפידה.
    • חלק ב' נועד למילוי על-ידי הרופא
      המקצועי  בקופת החולים שלך, המטפל באופן קבוע  בבעיה הרפואית הקשורה לניתוח שלך כגון אורתופד, רופא נשים, רופא עיניים וכד. בהיעדר רופא מקצועי, יש למלא את הטופס על-ידי רופא משפחה או רופא ילדים.
    • חלק ג', נועד למילוי על-ידי הרופא המנתח שבהסכם, שצפוי לבצע את הניתוח.

    ניתן להעביר אלינו את המסמכים באחת הדרכים הבאות:

    באמצעות סוכן הביטוח שלך, אשר ילווה אותך בתהליך ויטפל עבורך במקרה הביטוח מול הראל

    בפקס, למספר: 03-7348166

    תוכל לוודא את הגעתו באמצעות האתר או בפנייה למוקד המענה הממוחשב העומד לרשותך 24 שעות ביממה, בטלפון: 1-700-702-870.
    השירות ניתן שלוש שעות לאחר שליחת הטופס. בקשות שיתקבלו לאחר השעה 15:00 יעודכנו ביום העבודה הבא.
    בדואר אלקטרוני, לכתובת: tvbriut@harel-ins.co.il
    בדואר, לכתובת: רחוב אבא הלל 3, ת"ד 1951 רמת גן, מיקוד 5211802, לידי הראל חברה לביטוח, אגף תביעות בריאות וחו"ל

    במסרון, למספר 052-3235121

    מה קורה בהמשך?

    עם הגעת המסמכים אלינו, , נעדכן אותך באופן שוטף בהתקדמות הטיפול בבקשתך, באמצעות מסרונים לטלפון הנייד שלך או בהודעה לכתובת הדואר האלקטרוני שלך (כפי שעדכנת בעת פתיחת הבקשה).
    תשובה לבקשה תישלח אליך עד 30 ימים ממועד קבלת כל המסמכים המבוקשים.

    איך אני בודק את מצב הבקשה שלי?

    • באזור המידע האישי שלך
    • באמצעות סוכן הביטוח שלך
    • בפניה למוקד שירות הלקוחות של הראל, בטלפון: 2735*
  • ​איך מתחילים?

    לתשומת לבך,
    בפוליסות שנרכשו/ חודשו החל מה- 1.7.2016 אין החזרים כספיים בגין הוצאות ניתוח ששילמת.
    ניתן לממש את זכאותך רק על ידי בחירת מנתח ובית חולים שבהסכם בלבד.

    בפוליסות שנרכשו או חודשו לפני 01.07.2016, לצורך בדיקת זכאותך ועל מנת לקבל החזר כספי עליך להעביר אלינו את המסמכים הבאים לאחר ביצוע הניתוח:

    • מסמכים רפואיים רלוונטיים
    • דו"ח ניתוח וסיכום שחרור
    • קבלות בגין התשלום עבור המנתח ובין החולים
    • בפוליסות משלימות לביטוח המשלים שלך בקופת החולים (שב"ן) - יש לצרף את החלטת השב"ן לגבי זכאותך לניתוח זה

    איך מגישים את הבקשה?

    אנו ממליצים להשתמש במערכת הגשת תביעות באתר הראל. בדרך זו ניתן לשלוח אלינו את המסמכים הנדרשים בקלות ובמהירות.
    לחלופין, באפשרותך למלא את טופס התביעה (חלקים א', ב' ו-ג'), ולצרף אליו את כל המסמכים הרלוונטיים:

    • חלק א'  יש למלא בעצמך -  לשיפור ולייעול הטיפול בפנייתך יש למלא את כל הפרטים הנדרשים בקפידה.
    • חלק ב' נועד למילוי על-ידי הרופא
      המקצועי  בקופת החולים שלך, המטפל באופן קבוע  בבעיה הרפואית הקשורה לניתוח שלך כגון אורתופד, רופא נשים, רופא עיניים וכד. בהיעדר רופא מקצועי, יש למלא את הטופס על-ידי רופא משפחה או רופא ילדים.
    • חלק ג', נועד למילוי על-ידי הרופא המנתח שבהסכם, שצפוי לבצע את הניתוח.

    ניתן להעביר אלינו את המסמכים באחת הדרכים הבאות:

    באמצעות סוכן הביטוח שלך, אשר ילווה אותך בתהליך ויטפל עבורך במקרה הביטוח מול הראל

    בפקס, למספר: 03-7348166

    תוכל לוודא את הגעתו באמצעות האתר או בפנייה למוקד המענה הממוחשב העומד לרשותך 24 שעות ביממה, בטלפון: 1-700-702-870.
    השירות ניתן שלוש שעות לאחר שליחת הטופס. בקשות שיתקבלו לאחר השעה 15:00 יעודכנו ביום העבודה הבא.
    בדואר אלקטרוני, לכתובת: tvbriut@harel-ins.co.il
    בדואר, לכתובת: רחוב אבא הלל 3, ת"ד 1951 רמת גן, מיקוד 5211802, לידי הראל חברה לביטוח, אגף תביעות בריאות וחו"ל

    במסרון, למספר 052-3235121

    מה קורה בהמשך?

    עם הגעת המסמכים אלינו, , נעדכן אותך באופן שוטף בהתקדמות הטיפול בבקשתך, באמצעות מסרונים לטלפון הנייד שלך או בהודעה לכתובת הדואר האלקטרוני שלך (כפי שעדכנת בעת פתיחת הבקשה).
    תשובה לבקשה תישלח אליך עד 30 ימים ממועד קבלת כל המסמכים המבוקשים.

    איך אני בודק את מצב הבקשה שלי?

    • באזור המידע האישי שלך
    • באמצעות סוכן הביטוח שלך
    • בפניה למוקד שירות הלקוחות של הראל, בטלפון: 2735*

כלים נוספים