הראל מעמידה לרשותך מגוון אמצעים דיגיטליים ואחרים לשליחת מסמכים לכל צורך או מטרה: הצטרפות, הגשת תביעה, הגשת בקשות ועריכת שינויים במוצרי הביטוח והחיסכון שברשותך.
כדי לאתר את האמצעים לשליחת מסמכים הרלוונטיים עבורך, כל שעליך לעשות הוא:
1. להיכנס לתחום הביטוח / החיסכון המבוקש
2. לבחור בסוג הפעולה המבוקשת: הצטרפות, תביעה / מימוש זכויות, בקשות ושינויים
3. לבחור במדריך הרלוונטי לפעולה שברצונך לבצע, לדוגמה:
ביטוח בריאות > תביעות > בקשה להחזר כספי בגין בדיקות רפואיות
קרנות פנסיה > בקשות ושינויים > מינוי מוטבים בקרן הפנסיה
4. בכל מדריך מפורטים האמצעים לשליחת מסמכים, לצד הנחיות, הסברים וקישורים שימושיים עבורך
לחלופין, אם כבר ידוע לך שם המדריך הרלוונטי, תוכל להגיע אליו ישירות באמצעות חיפוש שמו במנוע החיפוש שבאתר.
כמו כן, באפשרותך לפנות למוקד שירות הלקוחות הרלוונטי או ליצור עמנו קשר באמצעות האתר.