החודשים האחרונים הביאו עמם לא מעט אתגרים, אך גם חידדו לכולנו מהם הדברים החשובים באמת בחיים: זמן איכות עם המשפחה, ביטחון תעסוקתי וכמובן – בריאות.

תקופת ההתמודדות עם נגיף הקורונה הוכיחה לכולנו את הצורך במערכת בריאות ציבורית טובה ויציבה. אך מעבר לכך, היא חידדה את הצורך גם בביטוח בריאות פרטי לצד אותה מערכת ציבורית, שבעזרתו נוכל לקבל שירותי בריאות מהירים יותר, במיוחד במקרים רפואיים מורכבים.

ביטוחי הבריאות של הראל אפשרו מבוטחים בהם ליהנות משקט נפשי גם בתקופת הקורונה. גם בימים של חוסר ודאות, ביטוחי הבריאות של הראל אפשרו לקבל את שירותי הבריאות החיוניים עבורם, באופן המותאם לתקופה הייחודית, בזמינות מרבית ובסטנדרטים הגבוהים ביותר.

  •    

    ​כשהמדינה היתה בהסגר, מבוטחי הראל קיבלו יותר

    בימים שבהם נכנסנו כולנו להסגר ומערכת הבריאות הציבורית עברה למתכונת חירום, אזרחים רבים שהזדקקו לשירותים רפואיים מצאו עצמם אובדי עצות: מצד אחד, חששו להגיע למרפאות, לבתי המרקחת ולבתי החולים כדי לא להידבק בקורונה, אך מצד שני עדיין היו צריכים להמשיך ולקבל תרופות, לעבור טיפולים רפואיים ולהיבדק על-ידי רופא.

    בתקופה כזו של חוסר ודאות, חברת הראל העניקה למבוטחיה שירותים המותאמים לתקופה, וביניהם:

    • אספקת תרופות עד הבית
    • שירותי רפואה אונליין להתייעצות עם רופאים מומחים מבלי לצאת מהבית
    • הטסת מבוטחים חולים ששהו בחו"ל לישראל

     

    בתקופה לא פשוטה של התמודדות עם התפשטות מגיפה לא מוכרת, חברת הביטוח סייעה ומסייעת למבוטחיה במהירות וביעילות, גם מעבר לים. הראל, חברת ביטוחי הבריאות הגדולה בישראל,  הוכיחה עד כמה החוזק, הניסיון והמקצועיות שלה חיוניים, כדי להעניק למבוטחיה את השירות המקצועי והטוב ביותר.

    לכן, גם בשגרה וגם בחירום, כדאי שיהיה לכם ביטוח בריאות, ועוד יותר כדאי שיהיה לכם את ביטוח הבריאות של הראל.

    רוצים לשמוע עוד על ביטוח הבריאות של הראל? השאירו את פרטיכם כאן ונחזור אליכם בהקדם.

כלים נוספים