הכיסוי הביטוחי המפורט במידעון זה הינו פועל יוצא של הסכם הביטוח בין מכתשים מפעלים כימיים שהינו בעל הפוליסה ו"דקלה" חברה לביטוח בע"מ והוא מאפשר לכל המבוטחים לטפל בשיניהם בצורה טובה ויעילה תוך שיפוי ההוצאות בגין טיפולים אלו בהתאם לכיסוי הביטוחי שבהסכם.
מבוטח יהיה זכאי לעבור מרופא אחד לשני וזאת בתנאי שסיים את יחידת הטיפול בה החל אצל הרופא הראשון או אם המעבר בשלב הטיפול לפני סיומו יעשה בהסכמת הרופא הראשון.
לבירורים שונים, קבלת הבהרות, קבלת טפסים, בירור בקשר לכרטיסי מבוטח, קבלת שמות רופאים בהסכם וכיוצ"ב ניתן לפנות במישרין למוקד מידע שרות לקוחות ב"דקלה" או לאתר דקלה www.dikla.co.il.
במקרה והמבוטח אינו מסכים עם החלטת "דקלה"
במקרה והמבוטח מעונין לערער על החלטת החברה יש לפנות לדקלה חברה לביטוח בכתב עם כל המסמכים הרלוונטיים (מסמכים רפואיים, צילומי רנטגן וכו') והמבוטח יקבל תשובה בכתב לאחר בדיקת ערעורו.
שרות
"דקלה" חברה לביטוח מעמידה לרשות המבוטחים שרות טלפוני באגף תביעות ביטוח שיניים בימים א' - ה', בין השעות 16:00 - 8:00 בטלפון: 03-7549090, פקס: 03-7388165, או באתר "דקלה" www.dikla.co.il.
טופס התייעצות/תביעה/בירור
טופס התייעצות/תביעה/בירור לשימושך בפנותך לרופא שיניים שאינו בהסכם ימצא במקום העבודה או שתוכל לקבלו דרך מוקד השרות. (לנוחיותך, תוכל לראות דוגמת טופס תביעה בחלק התחתון של המסך)
אם אתה מקבל טיפול באמצעות רופא הסכם, אין לך צורך להצטייד בטפסים כלשהם. העברת הטפסים היא באחריות רופא ההסכם.
עדכון פרטים אישיים
כאשר חל שינוי כלשהו בפרטיו האישיים של העובד (שינוי מצב משפחתי, כתובת, ילדים, מספרי טלפון, פרטי חשבון בנק וכיוצ"ב) יש לבצע את הודעת השינוי באמצעות הודעה בכתב למח' כ"א, ועד העובדים או לדקלה חב' לביטוח.
אחריות רפואית
במידה ונכשל טיפול שיניים כלשהו ,על המבוטח\ת לחזור לרופא השיניים שביצע את הטיפול לשם תיקון ו\או חזרה על הטיפול בשלמותו וזאת במסגרת אחריותו של הרופא לטיב הטיפול .
המבטח אינו אחראי לכל פעולה או מחדל רפואי של הרופא המטפל, בין אם הוא בהסכם ובין שאינו בהסכם.