>

כעובד או כגמלאי תעש מערכות, אתה ובני משפחתך זכאים להצטרף לפוליסת ביטוח הבריאות הקבוצתית של הראל. במדריך זה תמצא מידע לגבי אופן ההצטרפות שלך ושל בני משפחתך לפוליסה.​

מעלים הילוך ומקבלים עד 40% הנחה בביטוח הרכב
לקבלת הצעה
  • ​עובדי וגמלאי תעש מערכות וחברת הבת עשות אשקלון
  • בני/ות זוג של עובדים וגמלאים, לרבות ידוע/ה בציבור
  • ילדים של עובדים וגמלאים עד גיל 30, לרבות ילדים מאומצים וחורגים
  • ילדים של עובדים וגמלאים מעל לגיל 30 - בתעריף ילד בוגר
  • בני/ות זוג של ילדים של עובדים וגמלאים מעל גיל 30, וילדיהם עד גיל 30
  • עובדים חדשים, גמלאים ובני משפחותיהם שיצטרפו לפוליסה תוך 90 יום ממועד זכאותם, יוכלו לעשות זאת ללא צורך במילוי הצהרת בריאות ובתקופת המתנה ו/או אכשרה, ללא חריגים כלשהם וללא סייג רפואי קודם כלשהו, לרבות החמרה במצבם הרפואי.
  • גמלאים, פורשים ובני משפחה של עובד שהיו מבוטחים בפוליסה הקודמת יצורפו בכפוף להסכמתם.
  • עובדים חדשים, גמלאים ובני משפחותיהם שיצטרפו לפוליסה תוך 90 יום ממועד זכאותם, יוכלו לעשות זאת ללא צורך במילוי הצהרת בריאות ובתקופת המתנה ו/או אכשרה, ללא חריגים כלשהם וללא סייג רפואי קודם כלשהו, לרבות החמרה במצבם הרפואי.
  • תינוק שיצורף לפוליסה תוך 180 יום מיום לידתו, יוכל לעשות זאת ללא צורך במילוי הצהרת בריאות ובתקופת המתנה ו/או אכשרה.
  • ​את ההרחבה הוולונטרית יוכלו לרכוש כל המבוטחים שמבוטחים בפוליסה זו, בכפוף למילוי טופס בקשת הצטרפות והצהרת בריאות.
  • חברת הביטוח תודיע למבוטח במכתב דחייה / קבלה לביטוח תוך 30 יום מהמועד בו חתם על טופס הבקשה להצטרף לביטוח. היעדר הודעה מעבר לתקופה של 30 יום כמוה כאישור החברה לקבלת המבוטח לביטוח בכיסוי מלא וללא החרגות.
  • מבוטחים שהיו מבוטחים בפוליסת בריאות פרטית ו/או בפוליסה קיבוצית בטרם או במהלך הביטוח הקודם או ביטוח זה, יצורפו לביטוח ברצף ביטוחי מלא, ללא צורך במילוי הצהרת בריאות ו/או בתקופת אכשרה / המתנה, ללא חריגים כלשהם, לרבות החמרה במצבם הרפואי במהלך תקופת הביטוח וללא סייג רפואי קודם כלשהו.

​פוליסת הביטוח הקבוצתית שברשותך תבוטל בכל אחד מהמקרים הבאים:

  • במקרה של סיום יחסי עובד-מעביד בינך לבין מקום עבודתך מכל סיבה שהיא
  • פטירה שבשלה המבוטח מאבד את זכאותו להיכלל בפוליסה הקבוצתית
  • גירושין שבשלם המבוטח מאבד את זכאותו להיכלל בפוליסה הקבוצתית

בכל אחד מהמקרים הללו תהיה זכאי להמשיך להיות מבוטח באחת משתי האפשרויות הבאות, לפי שיקול דעתך:

1. בפוליסת ביטוח אישית המקבילה לפוליסה הקבוצתית, ושהיקף הכיסוי בה הוא הקרוב ביותר לפוליסה הקבוצתית.

  • סכומי הביטוח ותקופת תשלום תגמולי הביטוח לא יפחתו מאלו הקבועים בפוליסה הקבוצתית, אלא אם תבקש זאת במפורש.
  • דמי הביטוח יהיו דמי הביטוח שיהיו נהוגים במועד המעבר לכלל המבוטחים בפוליסת פרט דומה, ועל-פי גיל המבוטח באותו המועד. על תעריפים אלו תינתן הנחה של 15% למשך 4 השנים הראשונות של פוליסת הפרט של המבוטח ובתנאי כי המעבר לפוליסה פרטית תבוצע ישירות מול חברת הביטוח.
  • במעבר לפוליסת ההמשך יינתן רצף ביטוחי מלא, ללא צורך במילוי הצהרת בריאות ו/או בתקופת המתנה ו/או בתקופות אכשרה, ללא חריגים כלשהם, לרבות החמרה במצב רפואי קודם

2. להמשיך להיות מבוטחים על-פי תנאי הפוליסה הקבוצתית וההסכם, כל עוד יהיו בתוקף.

  • סכומי הביטוח ותקופת תשלום תגמולי הביטוח לא יפחתו מאלו הקבועים בפוליסה הקבוצתית, אלא אם תבקש זאת במפורש.
  • במעבר לפוליסת ההמשך יינתן רצף ביטוחי מלא, ללא צורך במילוי הצהרת בריאות ו/או בתקופת המתנה ו/או בתקופות אכשרה, ללא חריגים כלשהם, לרבות החמרה במצב רפואי קודם.

המעבר לפוליסה פרטית עשוי להיות כרוך בהעלאה משמעותית של דמי הביטוח.
פרטים נוספים על האפשרויות להמשך הביטוח – כמפורט בפוליסה המלאה.

​לפרטים נוספים על תהליך ההצטרפות לפוליסת הביטוח יש לפנות למוקד של הראל:
1-800-44-5000