הראל עושה את מיטב מאמציה לתת את השירות הטוב ביותר ללקוחותיה.
אם אינך שבע רצון מהשירות שניתן לך, באפשרותך לפנות לממונה על פניות הציבור, עו"ד אפרת אולברג-גרטל, בכל אחת מהדרכים הבאות:

בדואר האלקטרוני, לכתובת: wecare@harel-ins.co.il

בדואר, לכתובת: רח' אבא הלל 3, ת.ד. 1951, רמת גן 5211802, לידי הראל חברה לביטוח בע"מ

בטלפון, למספר: 03-7547823/8

בפקס, למספר: 03-7348114​

​בעת פנייתך אל הלשכה לפניות הציבור, ועל מנת שנוכל לסייע לך ביעילות ובמהירות, יש להקפיד למלא את כל השדות.

אם ברצונך לעדכן פרטים, יש להעביר צילום תעודת זהות וספח לכתובת הדואר האלקטרוני wecare@harel-ins.co.il.

*
השדות המסומנים בכוכבית הינם שדות חובה.
CAPTCHA
טען מחדשהשמע את הקוד
 

כשהריבית אפסית ומחירי הנדל"ן גבוהים – תכנון פיננסי הוא הכרחי! לבעלי סכום נזיל של 300,000 ₪ ומעלה

למידע נוסף