יש לך תלונה לגבי השירות שניתן לך בהראל? אינך מרוצה מהמענה שקיבלת על-ידי אחד הנציגים או מוקדי השירות? הממונה על פניות הציבור, עו"ד אפרת אולברג-גרטל, כאן לשירותך.

באפשרותך ליצור עמה קשר טלפוני בימים א'-ה', בין השעות 16:00-8:00 בטלפון:

03-7547823/8

או לשלוח את פנייתך בכל אחת מהדרכים הבאות:

באמצעות השארת פרטים בטופס שבהמשך העמוד

בדואר האלקטרוני, לכתובת: wecare@harel-ins.co.il

בדואר, לכתובת: רח' אבא הלל 3, ת.ד. 1951, רמת גן 5211802, לידי הראל חברה לביטוח בע"מ

בפקס, למספר: 03-7348114

באמצעות שליחת מסרון, למספר: 050-7868583

יש לציין את שמך ומספר תעודת הזהות שלך בכל פנייה. ניתן לצרף מסמכים ותמונות, לפי הצורך.

​בעת פנייתך אל הלשכה לפניות הציבור, ועל מנת שנוכל לסייע לך ביעילות ובמהירות, יש להקפיד למלא את כל השדות.

צור קשר

*
השדות המסומנים בכוכבית הינם שדות חובה.
CAPTCHA
טען מחדשהשמע את הקוד