יש לך תלונה לגבי השירות שניתן לך בהראל? אינך מרוצה מהמענה שקיבלת על-ידי אחד הנציגים או מוקדי השירות? הממונה על פניות הציבור, עו"ד אפרת אולברג-גרטל, כאן לשירותך.

באפשרותך ליצור עמה קשר טלפוני בימים א'-ה', בין השעות 16:00-8:00 בטלפון:

03-7547823/8

או לשלוח את פנייתך בכל אחת מהדרכים הבאות:

באמצעות השארת פרטים בטופס שבהמשך העמוד

בדואר האלקטרוני, לכתובת: wecare@harel-ins.co.il

בדואר, לכתובת: רח' אבא הלל 3, ת.ד. 1951, רמת גן 5211802, לידי הראל חברה לביטוח בע"מ

בפקס, למספר: 03-7348114

באמצעות שליחת מסרון, למספר: 050-7868583

יש לציין את שמך ומספר תעודת הזהות שלך בכל פנייה. ניתן לצרף מסמכים ותמונות, לפי הצורך.

​בעת פנייתך אל הלשכה לפניות הציבור, ועל מנת שנוכל לסייע לך ביעילות ובמהירות, יש להקפיד למלא את כל השדות.

אם ברצונך לעדכן פרטים, יש להעביר צילום תעודת זהות וספח לכתובת הדואר האלקטרוני wecare@harel-ins.co.il.

צור קשר

*
השדות המסומנים בכוכבית הינם שדות חובה.
CAPTCHA
טען מחדשהשמע את הקוד