יש לך תלונה לגבי השירות שניתן לך בהראל? אינך מרוצה מהמענה שקיבלת על-ידי אחד הנציגים או מוקדי השירות? הממונה על פניות הציבור, עו"ד אפרת אולברג-גרטל, כאן לשירותך.
באפשרותך ליצור עמה קשר טלפוני בימים א'-ה', בין השעות 16:00-8:00 בטלפון:
03-7547823/8
או לשלוח את פנייתך בכל אחת מהדרכים הבאות:
באמצעות השארת פרטים בטופס שבהמשך העמוד
בדואר האלקטרוני, לכתובת: wecare@harel-ins.co.il
בדואר, לכתובת: רח' אבא הלל 3, ת.ד. 1951, רמת גן 5211802, לידי הראל חברה לביטוח בע"מ
בפקס, למספר: 03-7348114
באמצעות שליחת מסרון, למספר: 052-9696364
יש לציין את שמך ומספר תעודת הזהות שלך בכל פנייה. ניתן לצרף מסמכים ותמונות, לפי הצורך.