הראל עושה את מיטב מאמציה לתת את השירות הטוב ביותר ללקוחותיה.
אם אינך שבע רצון מהשירות שניתן לך ניתן לפנות לממונה על פניות הציבור, עו"ד אפרת אולברג-גרטל, בדרכים הבאות:

באמצעות הדואר האלקטרוני לכתובת wecare@harel-ins.co.il

בדואר לכתובת הראל חברה לביטוח בע"מ, בית הראל, רח' אבא הלל 3, ת.ד. 1951, רמת גן 5211802

בטלפון שמספרו 03-7547823/8

בפקס שמספרו 03-7348114​

​בעת פנייתך אל הלשכה לפניות הציבור, ועל מנת שנוכל לסייע לך ביעילות ובמהירות, אנא הקפד למלא את כל השדות.

אם הנך מעוניין לעדכן פרטים, העבר צילום תעודת זהות וספח לכתובת הדואר האלקטרוני wecare@harel-ins.co.il.

*
השדות המסומנים בכוכבית הינם שדות חובה.
CAPTCHA
טען מחדשהשמע את הקוד