טיפול בפניות הציבור

אנחנו בהראל עושים את מרב המאמצים על מנת להעניק לך את השירות הטוב ביותר.
אם בכל זאת יש לך שאלה, בעיה או תלונה, אנחנו מזמינים אותך לפנות אלינו- מוקד מקצועי ליועצים.
כדי לייעל  את הטיפול בפניה אנא פרט בפנייה:

  1. את פרטיך האישיים: שם מלא, תעודת זהות, כתובת למשלוח תשובה וטלפון לבירורים 
  2. תיאור הפנייה
  3. צירוף מסמכים רלוונטיים

באפשרותך להעביר אלינו את הפניה באמצעות אחת מן הדרכים הבאות:

  • דוא"ל harelfunds@rlf.co.il
  • מוקד מקצועי ליועצים בטלפון- 03-7546111. שעות פעילות: ימים  א'-ה' בין השעות 9:00-16:00
  • לפקס 03-7546330
  • בדואר ישראל לכתובת: רחוב  החילזון 12, רמת-גן, 5252276

לידיעתך, תשובה בכתב תישלח אליך עד 21 ימי עסקים מיום קבלת הפניה.
במקרים מסוימים יתכן שהטיפול בפניה יארך  זמן רב יותר, הודעה על כך תישלח אליך.

*הממונה על מערך פניות הציבור של החברה הינה עו"ד טלי רוזן​

כלים נוספים

כשהריבית אפסית ומחירי הנדל"ן גבוהים – תכנון פיננסי הוא הכרחי! לבעלי סכום נזיל של 300,000 ₪ ומעלה

למידע נוסף