>

גביית הלוואה בהראל מתבצעת באמצעות הוראת קבע מחשבון בנק על שם העמית / המבוטח בלבד. במהלך תקופת ההלוואה, באפשרותך לבצע שינוי ולשלם את ההלוואה מחשבון בנק אחר על שמך. פעל על-פי המדריך לשינוי פרטי חשבון בנק לתשלום הלוואה.​

למה למשוך כשאפשר לחסוך? באפשרותך לבחון זכאות להלוואה כנגד כספי החיסכון שלך
למידע על הלוואה

​לפני הגשת הבקשה, אנא ודא כי ברשותך המסמכים הבאים:

  • בקשה כתובה לביצוע שינוי אמצעי התשלום המפרט את בקשתך וכולל את שמך המלא ואת מספר תעודת הזהות שלך
  • טופס הוראת קבע להלוואה, בהתאם למוצר ממנו לקחת את ההלוואה
  • אישור פתיחת הרשאה מהבנק
  • העתק אישור ניהול חשבון ו/או צילום המחאה

​באפשרותך להגיש את הבקשה באחת מן הדרכים הבאות:

באמצעות דואר אלקטרוני:
קופת גמל, קרן השתלמות - gemelas@harel-ins.co.il
קרן פנסיה - pensiads@harel-ins.co.il
ביטוח חיים עם חיסכון - agafhaim@harel-ins.co.il

באמצעות פקס:
קופת גמל, קרן השתלמות - 03-7348295
קרן פנסיה -
03-7348048
ביטוח חיים עם חיסכון - 03-7348169

לשירותך, מענה ממוחשב 24 שעות ביממה בטלפון 1-700-702-870, לצורך אישור קבלת המסמכים שנשלחו בדואר האלקטרוני ובפקס. השירות ניתן כעבור 24 שעות מעת שליחת המסמכים.

​במידה וטופס הבקשה יימצא תקין ושלם,  פרטי החשבון החדש שלך יעודכנו ותשלומי ההלוואה ייגבו ממנו.  בכל מקרה של בעיה יישלח אליך מסרון לטלפון הנייד שלך.

​בתום העידכון, יישלחו אליך מכתב לכתובת שלך למשלוח דואר או מסרון לסלולר או הודעת דואר אלקטרוני, בהתאם למעודכן אצלנו במערכות.