>

​​כמבוטח באחת מפוליסת ביטוח הבריאות הפרטי של הראל, הכוללת כיסוי עבור שירותי מנוי בעת אירוע לב של "נטלי", תהיה זכאי לקבל במשך תקופת המנוי ולאחר קרות אירוע לב מגוון שירותים כגון קבלת משדר קרדיאלי, שירות פינוי בניידת טיפול נמרץ ועוד, בכפוף לתנאי הפוליסה.

פעל בהתאם להנחיות במדריך זה לקבלת אחד או יותר ממגוון השירותים המוצעים במקרה של אירוע לב.​

כתב השירות למנוי בעת אירוע לב כולל את השירותים הבאים:

  • הקמת ובניית רשומה רפואית - ראיון רפואי מפורט במוקד ספק השירות, הכולל בדיקת א.ק.ג.
  • קבלת מכשיר משדר קרדיאלי - אשר יאפשר ביצוע שידורי א.ק.ג. ישירות אל מוקד הניטור של חברת "נטלי"
  • הערכה של תיאור המצב הקליני שנמסר על ידך, המבוססת על ניתוח נתוני הא.ק.ג. המתקבלים מהמשדר הקרדיאלי שברשותך למוקד השירות הארצי
  • שירות פינוי בניידת טיפול נמרץ ובאמבולנס

אנו ממליצים לך לפנות לסוכן הביטוח שלך שיסייע לך לוודא כי שירות זה כלול במסגרת הפוליסה שברשותך וילווה אותך בתהליך קבלת השירות.

להזמנת השירות, פעל על פי ההנחיות הבאות:

  1. צור קשר עם מוקד חברת "נטלי", העומד לרשותך 24 שעות ביממה, בטלפון: 1-700-701-100
  2. הזדהה כמבוטח "הראל" וספק את מספר הפוליסה שבבעלותך
  3. פעל על פי הנחיות נציגי השירות