>

כמבוטח בפוליסת ביטוח השיניים הקבוצתית לעובדי ולגמלאי עשות אשקלון תעשיות, באפשרותך ובאפשרות בני משפחתך לקבל כיסוי כספי מלא או חלקי לטיפולי שיניים הכלולים בפוליסת הביטוח שברשותך. לנוחיותך, ריכזנו עבורך מידע חיוני להגשת תביעה ולמימוש זכויותיך בפוליסה.​

היום מגישים תביעת שיניים בקלות וללא צורך בהדפסת טפסים
להגשת תביעה
  • ​בהיוודע לך על צורך בטיפול שיניים כלשהו, בדוק בתנאי פוליסת הביטוח האם מדובר בטיפול הדורש אישור מוקדם מחברת הביטוח. סוגי הטיפולים הדורשים אישור מוקדם הם: חידוש טיפול שורש, טיפולי שיניים פריודונטיים (טיפולי חניכיים וניתוחי חניכיים), טיפולי שיניים פרותטיים (שיקום הפה) וטיפולים אורתודונטיים (יישור שיניים) לילדים.
  • את טיפול השיניים תוכל לבצע אצל אחד מ- 1,200 רופאי השיניים שבהסכם עם הראל, או אצל רופא שאינו בהסכם.
    תוכל לאתר רופא בכלי לאיתור רופא / מרפאת שיניים בהסכם שבאתר הראל.
  • בכל שאלה או בעיה, תוכל לפנות למוקד ביטוח השיניים:

03-7549090
ימים א' - ה', בין השעות 8:00-16:00
03-7348084
 החילזון 12, ת"ד 1998 רמת גן, 5211802

  • ​נותן שירות שבהסכם הינו רופא שיניים, או רופא שיניים מומחה בתחום דנטלי ספציפי או מרפאת שיניים או מכון צילום, אשר הגיעו להסכם כספי עם חברת הראל בנוגע למתן שירותים למבוטחים, בכפוף למחירון.
  • במידה והנך זקוק לטיפול שיניים שאינו דורש אישור מראש, תידרש לשלם השתתפות עצמית (אם קיימת) עבור הטיפול, בכפוף לטבלת החזר מרבי / השתתפות עצמית בפוליסה (למעט טיפולים בתביעה ישירה).
  • במידה והנך זקוק לטיפול שיניים שדורש אישור מראש, כל האדמיניסטרציה, לרבות הגשת טופסי התייעצות מוקדמת, טופסי תביעה וצילומי רנטגן נדרשים, יועברו ישירות מנותן השירות שבהסכם לחברת הראל. רופא השיניים המטפל / המרפאה ימלאו ויגישו טופס התייעצות ובקשה לאישור מראש, והראל תחזיר את תשובתה תוך 14 ימי עבודה מיום קבלת בקשת ההתייעצות.
  • תשובת הראל מועברת ישירות לנותן השירות שבהסכם. במידה והטיפול אושר במלואו, לאחר הטיפול תידרש לשלם רק את ההשתתפות העצמית לרופא, כנקוב בלוח החזר מרבי / השתתפות עצמית. במידה והטיפול לא אושר במלואו / בחלקו, חברת הביטוח תעביר את הבקשה לעיונו של היועץ הרפואי שמעמידה הנהלת תעש לרשות מבוטחיה לטובת ערעורים.  במידה ולאחר בירור עם היועץ הרפואי הטיפול מאושר בחלקו או במלואו, תידרש לשלם רק את ההשתתפות העצמית לרופא, כנקוב בלוח החזר מרבי / השתתפות עצמית.
  • ​באפשרותך לבצע את טיפולי השיניים באופן פרטי - אצל נותן שירות שאינו נמצא בהסכם כספי עם חברת הראל.
  • במידה ומדובר בטיפול שיניים שאינו דורש אישור מראש, אתה תידרש לשלם לרופא המטפל עבור הטיפולים המכוסים בפוליסה, ולאחר מכן להעביר לחברת הביטוח טופס תביעה מפורט וצילום חתום על-ידי הרופא בצירוף חשבונית. חברת הביטוח תשפה אותך בגין הטיפולים שאושרו, בכפוף לטבלת ההחזרים ותנאי ההסכם.
  • במידה ומדובר בטיפול שיניים שדורש אישור מראש, עליך להגיש בעצמך לחברת הראל את טופס ההתייעצות המוקדמת, הכולל את תוכנית הטיפול המפורטת, הטפסים החתומים על-ידי הרופא המטפל וכן צילומים עדכניים לפי הצורך. הראל תחזיר את תשובתה תוך 14 ימי עבודה מיום קבלת הטופס להתייעצות מוקדמת במשרדיה. רק לאחר קבלת אישור בכתב מחברת הביטוח תוכל להתחיל בטיפול.
  • במידה והטיפול אינו מאושר במלואו או בחלקו, חברת הביטוח תעביר את הבקשה לעיונו של הרופא היועץ שמעמידה הנהלת תעש לרשות מבוטחיה לטובת ערעורים, אשר יכריע בעניין.
    במידה והטיפול אושר במלואו או בחלקו, בין אם לאחר פנייתך הראשונית לחברת הביטוח ובין אם לאחר הכרעת היועץ הרפואי, אתה תידרש לשלם לרופא את עלות הטיפול ולאחר מכן להעביר בעצמך להראל טופס תביעה מפורט וחתום על-ידי הרופא, בצירוף צילומים וממצאים לפי הצורך וחשבוניות / קבלות מקוריות או העתקים נאמנים למקור, המעידים על התשלום בפועל. חברת הביטוח תשפה אותך בהתאם לטבלת ההחזרים ותנאי ההסכם. התשלום יבוצע תוך 14 ימי עבודה ממועד קבלת המסמכים הדרושים במשרדי הראל. התשלום יועבר ישירות לחשבון הבנק שלך או באמצעות המחאה, והודעה על כך תישלח לך.
  • את הטפסים והמסמכים יש לשלוח להראל חברה לביטוח.