>

​​​​​​​​​​כמבוטח בפוליסת ביטוח השיניים המשפחתית לעמיתי חבר - משרתי הקבע והגמלאים, באפשרותך ובאפשרות בני משפחתך לקבל כיסוי כספי מלא או חלקי לטיפולי שיניים הכלולים בפוליסת הביטוח שברשותך. לנוחיותך, ריכזנו עבורך מידע חיוני להגשת תביעה ולמימוש זכויותיך בפוליסה.​

היום מגישים תביעת שיניים בקלות וללא צורך בהדפסת טפסים
להגשת תביעה
  • ​בהיוודע לך על צורך בטיפול שיניים כלשהו, בדוק בתנאי פוליסת הביטוח האם מדובר בטיפול הדורש אישור מוקדם מחברת הביטוח.
  • את טיפול השיניים תוכל לבצע אצל אחד מ- 900 רופאי השיניים שבהסכם עם הראל, או אצל רופא שאינו בהסכם.
    תוכל לאתר רופא שיניים בכלי לאיתור רופא / מרפאת שיניים בהסכם באתר הראל.
  • כמו כן, באפשרותך לבצע את הטיפול במרפאות שבמסלול הירוק ​- מרפאות ורופאי שיניים שבהסדר מיוחד עם הראל, ללא צורך בקבלת אישור מוקדם.
  • בכל שאלה או בעיה, תוכל לפנות למוקד השירות הייעודי של הראל לעמיתי חבר:

    03-9208058, שלוחה 4
    ימים א' - ה', בין השעות 8:00-16:00

  • ​נותן שירות שבהסכם הינו רופא שיניים, או רופא שיניים מומחה בתחום דנטלי ספציפי או מרפאת שיניים או מכון צילום, אשר הגיעו להסכם כספי עם חברת הראל בנוגע למתן שירותים למבוטחים.
  • במידה והנך זקוק לטיפול שיניים שאינו דורש אישור מראש, כל שעליך לעשות הוא להזדהות אצל נותן השירות כמבוטח של הראל באמצעות הצגת תעודת זהות. את תשלום ההשתתפות העצמית תשלם ישירות למרפאה. נותן השירות ידווח להראל על ביצוע הטיפול ויקבל את התשלום ישירות מהראל.
  • במידה והנך זקוק לטיפול שיניים שדורש אישור מראש, נותן השירות יגיש להראל ישירות את תוכנית הטיפול והראל תעביר לו ישירות את החלטתה, תוך 21 ימי עבודה מיום קבלת טופס התביעה בצירוף כל הצילומים והמסמכים הנדרשים. על-גבי האישור תציין הראל את סכום ההשתתפות העצמית אותו על המבוטח לשאת בגין כל טיפול. הראל תסדיר את יתרת התשלום ישירות עם נותן השירות, על-פי תנאי ההתקשרות עמו. בטיפול שאינו מאושר, תידרש לשלם את מלוא התשלום ישירות לרופא המטפל.
    במידה והטיפול מאושר באופן חלקי בלבד או לא מאושר כלל - באפשרותך לערער על ההחלטה באמצעות פנייה לרופא האמון.
  • באפשרותך לבצע את טיפולי השיניים אצל נותני שירות שנמצאים במסלול הירוק - הסדר מיוחד עבור עמיתי חבר - משרתי הקבע והגמלאים.
  • במידה ובחרת בנותן שירות שבמסלול הירוק, כל שעליך לעשות הוא להזדהות במרפאה כמבוטח של הראל בפוליסת ביטוח השיניים לעמיתי חבר באמצעות הצגת תעודת זהות.
  • לאחר ביצוע הטיפול, תידרש לשלם למרפאה רק את סכום ההשתתפות העצמית הנקוב בפוליסה. המרפאה תדווח להראל על ביצוע הטיפול.
  • באפשרותך לבצע את טיפולי השיניים באופן פרטי - אצל נותן שירות שאינו נמצא בהסכם כספי עם חברת הראל.
  • במידה ומדובר בטיפול שיניים שאינו דורש אישור מראש, תהיה זכאי לשיפוי הוצאותיך הממשיות בגין אותו טיפול, בניכוי סכום ההשתתפות העצמית או עד תקרת ההחזר הנקובה לאותו טיפול בלוח התגמולים, הנמוך מביניהם. עליך לשלוח להראל בעצמך את טופס התביעה בצירוף חשבונית מקור או העתק חשבונית וכל המסמכים והצילומים הנדרשים להראל לשם בירור חבותה. סכום ההחזר הכספי יינתן בתוך 21 ימי עבודה מעת קבלת כל המסמכים הנדרשים במשרדי הראל.
  • במידה ומדובר בטיפול שיניים הדורש אישור מראש, עליך להעביר בעצמך את הבקשה לאישור מוקדם, הכוללת את תוכנית הטיפול, לרבות צילומים, והראל תחזיר את תשובתה אליך תוך 21 ימי עבודה. אם הטיפול אושר במלואו או בחלקו, יהיה עליך לשלם את מלוא התשלום עבור הטיפול ישירות לרופא, ולאחר מכן לשלוח להראל טופס תביעה, החתום על-ידי הרופא המטפל, בצירוף כל המסמכים הנדרשים, לרבות חשבונית מקור וצילום שבוצע כנדרש בתנאי הפוליסה. הראל תשלם לך את ההחזר הכספי עבור הטיפולים שאושרו ושבוצעו בפועל, בניכוי סכום ההשתתפות העצמית או עד תקרת ההחזר הנקובה בלוח התגמולים, הנמוך מביניהם, תוך 21 ימי עבודה מעת קבלת התביעה עם מלוא המסמכים במשרדי הראל.
  • את הטפסים והמסמכים יש לשלוח להראל חברה לביטוח:
    בית הראל, אבא הילל סילבר 3, ת"ד 1952, רמת גן 5211802

    03-7348102

    services@harel-ins.co.il
  • במידה והטיפול מאושר באופן חלקי בלבד או לא מאושר כלל, באפשרותך לערער על ההחלטה באמצעות פנייה בכתב לרופא האמון, באמצעות דואר אלקטרוני או פקס:
    rofe-emon@hvr.co.il
    03-7545018
    בכל פנייה עליך לציין את שמך המלא ומספר תעודת הזהות, תיאור האירוע ומספר טלפון אליו ניתן לחזור במידת הצורך.
  • תשובת רופא האמון תישלח עד 21 ימי עבודה מיום קבלת הפנייה.
  • כמו כן, ניתן לשוחח עם רופא האמון בטלפון, לאחר שליחת המסמכים הרלוונטיים לפנייה:
  • 03-7473185
    יום א': 10:00-12:00
             יום ג': 10:00-12:00, 13:00-15:00