- באפשרותך לבצע את טיפולי השיניים באופן פרטי - אצל נותן שירות שאינו נמצא בהסכם כספי עם חברת הראל.
- במידה ומדובר בטיפול שיניים שאינו דורש אישור מראש, תהיה זכאי לשיפוי הוצאותיך הממשיות בגין אותו טיפול, בניכוי סכום ההשתתפות העצמית או עד תקרת ההחזר הנקובה לאותו טיפול בלוח התגמולים, הנמוך מביניהם. עליך לשלוח להראל בעצמך את טופס התביעה בצירוף חשבונית מקור או העתק חשבונית וכל המסמכים והצילומים הנדרשים להראל לשם בירור חבותה. סכום ההחזר הכספי יינתן בתוך 21 ימי עבודה מעת קבלת כל המסמכים הנדרשים במשרדי הראל.
- במידה ומדובר בטיפול שיניים הדורש אישור מראש, עליך להעביר בעצמך את הבקשה לאישור מוקדם, הכוללת את תוכנית הטיפול, לרבות צילומים, והראל תחזיר את תשובתה אליך תוך 21 ימי עבודה. אם הטיפול אושר במלואו או בחלקו, יהיה עליך לשלם את מלוא התשלום עבור הטיפול ישירות לרופא, ולאחר מכן לשלוח להראל טופס תביעה, החתום על-ידי הרופא המטפל, בצירוף כל המסמכים הנדרשים, לרבות חשבונית מקור וצילום שבוצע כנדרש בתנאי הפוליסה. הראל תשלם לך את ההחזר הכספי עבור הטיפולים שאושרו ושבוצעו בפועל, בניכוי סכום ההשתתפות העצמית או עד תקרת ההחזר הנקובה בלוח התגמולים, הנמוך מביניהם, תוך 21 ימי עבודה מעת קבלת התביעה עם מלוא המסמכים במשרדי הראל.
את הטפסים והמסמכים יש לשלוח להראל חברה לביטוח:
בית הראל, אבא הילל סילבר 3, ת"ד 1952, רמת גן 5211802
03-7348102
services@harel-ins.co.il
במידה והטיפול מאושר באופן חלקי בלבד או לא מאושר כלל, באפשרותך לערער על ההחלטה באמצעות פנייה בכתב לרופא האמון, באמצעות דואר אלקטרוני או פקס:
rofe-emon@hvr.co.il
03-7545018
בכל פנייה עליך לציין את שמך המלא ומספר תעודת הזהות, תיאור האירוע ומספר טלפון אליו ניתן לחזור במידת הצורך.
תשובת רופא האמון תישלח עד 21 ימי עבודה מיום קבלת הפנייה.
כמו כן, ניתן לשוחח עם רופא האמון בטלפון, לאחר שליחת המסמכים הרלוונטיים לפנייה:
03-7473185
יום א': 10:00-12:00
יום ג': 10:00-12:00, 13:00-15:00