>

כמבוטח או כמוטב של מבוטח בפוליסת ביטוח התאונות האישיות הקבוצתית לחברי ההסתדרות הרפואית בישראל, באפשרותך ובאפשרות בן / בת זוגך לקבל פיצוי כספי בגין מצבים רפואיים הכלולים בפוליסת הביטוח שברשותך. לנוחיותך, ריכזנו עבורך מידע חיוני להגשת תביעה ולמימוש זכויותיך בפוליסה.​

היום מגישים תביעת תאונות אישיות בקלות וללא צורך בהדפסת טפסים
להגשת תביעה

בהיוודע לך על קיומו של מצב רפואי המכוסה על-פי הפוליסה (אי-כושר עבודה / נכות מתאונה), או במקרה של מות המבוטח (מתאונה / ממחלת הסרטן או ממחלת לב), עליך או על מישהו מבני המשפחה ליצור קשר עם הסתדרות הרפואית או חברת הראל, כדי לקבל את מלוא העזרה והייעוץ הדרושים בדבר תהליך הגשת התביעה:

הסתדרות הרפואית בישראל
03-6100471
 prat@ima.org.il

מוקד שירות לקוחות הראל
1-800-44-5000

  • ​קרה מקרה הביטוח, על המבוטח להודיע על כך לחברת הביטוח בכתב, בזמן סביר ומוקדם ככל האפשר, לאחר שנודע לו על קרות המקרה.
  • קרה מקרה הביטוח, על המבוטח לפנות בזמן סביר ומוקדם ככל האפשר לרופא מוסמך, ולפעול לפי הוראותיו.
  • כל תביעה לתשלום תגמולי ביטוח על-פי הפוליסה תוגש בכתב על-גבי טופס תביעה המקובל בחברת הביטוח, ויצורפו אליה תעודת רופא ומסמכים, ידיעות והוכחות שיידרשו על-ידי החברה. למען הסר ספק, מוצהר בזה כי דרישה לתשלום תגמולי ביטוח תיחשב כתביעה שנמסרה לחברה רק אם ולאחר שנמסרו לה תעודת רופא, מידע, מסמכים והוכחות כאמור לעיל.
  • המבוטח ימסור לחברה, מיד לאחר שיידרש לכך, דוחות רפואיים חדשים או נוספים וכן את המידע והמסמכים שתדרוש לצורך בירור חבותה, ועליו לעזור לחברה בכך, ככל שיוכל.
  • המבוטח יעמיד עצמו, לפי דרישת החברה, לבדיקה של רופא שתיערך מטעמה ועל חשבונה, בכל מקום וזמן סבירים, כפי שתדרוש מעת לעת.
  • תביעות תשולמנה אך ורק לאחר הצגת מסמכים מספקים על היעדרות מהעבודה (רופא שכיר - אישור ממדור כוח אדם במוסד בו הוא עובד, רופא עצמאי - אישור מרואה חשבון).